کشف انبار بزرگ لوازم خانگی قاچاق در تهران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / کشف انبار بزرگ لوازم خانگی قاچاق در تهران
کشف انبار بزرگ لوازم خانگی قاچاق در تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از کشف انبار لوازم خانگی قاچاق خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ در اینباره گفت: پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ از مدتی قبل و به دنبال افزایش قیمت لوازم خانگی جلساتی را با صنوف مربوطه برگزار کرده و بر ضرورت رعایت مقررات، عرضه محصولات به قیمت مصوب و خودداری از هرگونه احتکار و ... تاکید کرده بود که این موضوع از طریق رسانه ها نیز اعلام شد.

در ایران فروش لوازم خانگی با شناسه الزامی شد - اسپوتنیک ایران
در ایران فروش لوازم خانگی با شناسه الزامی شد

وی ادامه داد: در همین راستا نیز با توجه به دغدغه برخی از شهروندان و گلایه آنان از احتکار و قیمت های بالاتر از نرخ مصوب برای لوازم خانگی، ماموران دایره عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی برای پیگیری موضوع وارد عمل شده و اقدام به شناسایی محتکران و فروشندگان لوازم خانگی قاچاق  کردند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ ادامه داد: در راستای همین اقدامات نیز یک باب انبار در میدان شکوفه از سوی ماموران مورد شناسایی  قرار گرفت و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد تعداد قابل توجهی لوازم خانگی  قاچاق در این انبار نگهداری شده است.

مرادی افزود: در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام شده و ماموران اقدام به بازدید از این انبار کردند که در جریان آن  ۸۶۵ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق شامل یخچال سایدبای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و ... که عمدتا متعلق به برندهایی مانند بوش، دلونگی و ... بودند کشف و ضبط شد. 

وی با بیان اینکه انبار مذکور با دستور قضایی پلمب شد، گفت: در جریان بازرسی از این انبار مشخص شد که متصدی این انبار با کمک صافکار و نقاش اجناس آسیب دیده در حین جابجایی را نیز تعمیر کرده و پس از بسته بندی با قیمت کالای نو به فروش می رساند که این موضوع نیز ضمیمه پرونده شد.

مرادی با بیان اینکه تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: نتایج تحقیقات برای بررسی بیشتر به پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ارائه شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала