دختر شهید سلیمانی با فرزند مقام ارشد حزب‌الله لبنان ازدواج کرد

© Sputnik / Mazyar Asadiدختر شهید سلیمانی با فرزند مقام ارشد حزب‌الله لبنان ازدواج کرد
دختر شهید سلیمانی با فرزند مقام ارشد حزب‌الله لبنان ازدواج کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برخی از رسانه‌های لبنانی خبر از ازدواج زینب سلیمانی، دختر قاسم سلیمانی با پسر معاون اجرایی حزب‌الله لبنان دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه های لبنانی، ⁩⁩زینب مغنیه، دختر عماد مغنیه، فرمانده‌نظامی ارشد و پیشین حزب‌الله لبنان، خبر داده زینب سلیمانی، دختر قاسم سلیمانی، فرمانده شهید و پیشین نیروی‌قدس سپاه، با رضا هاشم صفی‌الدین، پسر هاشم صفی‌الدین، معاون اجرایی حزب‌الله لبنان ازدواج کرده است.

زینب مغنیه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصویری از نام زینب سلیمانی و سیدرضا صفی‌الدین با نشان قلب و عشق به اشتراک گذاشت. بر این اساس، به نظر می‌رسد دختر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با پسر معاون اجرایی حزب‌الله لبنان ازدواج کرده است. هر چند هنوز منابع رسمی این موضوع را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

در ادامه تنش ها میان ایالات متحدۀ آمریکا و جمهوری اسلامی ایران، آمریکا در بامداد سوم ژانویه سردار قاسم سلیمانی، فرماندۀ نیروهای قدس سپاه پاسداران ایران را به همراه ابومهدی‌ المهندس معاون سازمان حشد الشعبی عراق در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف قرار داده و ترور کرد. ایران نیز در پاسخ به این اقدام آمریکا، بامداد هشتم ژانویه در عملیاتی با نام «شهید سلیمانی» برای انتقام گیری از ترور فرمانده نیروهای قدس سپاه ایران، به دو پایگاه نظامی آمریکایی در عراق حملات موشکی انجام داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала