سیاستمدار: تحریم های آمریکایی، جبهه مقاومت را گسترش می دهد

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر سیاستمدار: تحریم های آمریکایی، جبهه مقاومت را گسترش می دهد
سیاستمدار: تحریم های آمریکایی، جبهه مقاومت را گسترش می دهد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عضو جنبش آزادیبخش فلسطین: آمریکا با تحریم های خود در تلاش است تا اراده خود را به مردم سوریه و جهان عرب تحمیل کند.

به گزارش اسپوتنیک، علی فیصل، عضو جنبش آزادیبخش فلسطین روز جمعه گفت: "آمریکا با تحریم های خود در تلاش است تا اراده خود را به مردم سوریه و جهان عرب تحمیل کند و جبران شکست در مبارزات نظامی علیه سوریه باشد، مرحله جدید فشار تحریم های ایالات متحده باعث گسترش جبهه مقاومت در برابر نفوذ واشنگتن در جهان عرب شده است."

وی ادامه داد: "در اینجا آنها با چنین اقداماتی سعی در جبران شکست کارزار نظامی خود در سوریه دارند. این امر در فلسطین مشاهده می شود که همچنان محاصره شده اما مقاومت می کنند. محاصره و تحریم ها باعث شکست مردم ما نخواهد شد. امروز ما آمده ایم تا همبستگی و پشتیبانی خود را از سوریه ابراز کنیم. سزارها از مدتها قبل گذشته است و ما اجازه نخواهیم داد که به اصطلاح سزار آمریکایی خواست خود را به ما دیکته کند. ما خواهان گسترش جبهه مقاومت در فلسطین، لبنان و جهان عرب در برابر اقدامات آمریکا هستیم که به طور کلی منجر به نابودی مردم فلسطین و اقوام عرب می شود."

روز جمعه، در سفارت سوریه در بعبدا، نشست همبستگی سازمان های سیاسی فلسطین، لبنان و سوریه حمایت از رهبری سوریه علیه قانون "سزار" مصوب ایالات متحده، برگزار شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала