توزیع پول در بین مردگان در آمریکا

© AP Photo / John Minchilloقربانیان حملات مرموز "انرژی هدایت شده" در آمریکا بیشتر بوده است
قربانیان حملات مرموز انرژی هدایت شده در آمریکا بیشتر بوده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در شرایطی که در ماه های اخیر دولت آمریکا توزیع یارانه ها در بین میلیون ها آمریکایی آسیب دیده از همه گیری ویروس کرونا را تسریع کرده ، اعلام شد به اشتباه در مجموع 1.4 میلیارد دلار یارانه به مردگان پرداخت شده است.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را شبکه تلویزیونی با استناد به دیوان محاسبات آمریکا اعلام کرده است.

کنگره آمریکا دستور انجام چنین تحقیقاتی را صادر کردده است. اکنون دولت آمریکا می خواهد پولی را که به اشتباه به حساب مردگان واریز  شده ، برگرداند. با این حال ، هنوز هیچ طرحی در مورد چگونگی تماس با خویشاوندان این افراد موجود نیست. این نخستین باری نیست که دولت پول به حساب مردگان می فرستد. پس از بحران مالی سالهای  2008-2009 نیز ب اعطای مزایای اجتماعی به هزاران نفر از متوفیان تأیید شده بود.

هشدار بیل گیتس درباره خطر ناکارآمدی واکسن کرونا  - اسپوتنیک ایران
هشدار بیل گیتس درباره خطر ناکارآمدی واکسن کرونا

دولت ایالات متحده تصمیم گرفته  از پرداخت حقوق بیکاری از ماه اوت صرفنظر کند  زیرا اقتصاد این کشور در حال بهبود است و تا آن زمان مشاغل کافی برای بیکاران وجود خواهد داشت. این مطلب توسط لاری کادلو ، مشاور اقتصادی کاخ سفید اعلام شد. حقوق بیکاری فعلی 600 دلار در هفته است. با این حال در مطالعات انچام شده  توسط بخش اقتصادی خبرگزاری  بلومبرگ به این نتیجه رسیده شده  که نرخ بالای بیکاری در ایالات متحده می تواند برای مدت طولانی ادامه یابد.

در ماه مارس ، سنای آمریکا لایحه ای را صادر كرد كه طبق آن دو تریلیون دلار برای حمایت از اقتصاد به دلیل همه گیری ویروس کرونا اختصاص داده شده است. دو ماه بعد ، کنگره تصمیم گرفت سه تریلیون دلار دیگر برای این اهداف اختصاص دهد. همچنین سیستم ذخیره فدرال (بانک مرکزی آمریکا) یک برنامه تشویقی بزرگ را اجرا می کند که طبق آن  مقدار بی سابقه ای از اوراق بهادار از بانک ها خریده می شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала