هشدار مضرترین محصولات برای پوست صورت

© Fotolia / Mara Zemgalieteهشدار مضرترین محصولات برای پوست صورت
هشدار مضرترین محصولات برای پوست صورت  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فست فودها ، غذاها و گوشت فرآوری شده به دلیل سدیم اضافی منجر به مشکلات پوستی می گردد.

به گزارش اسپوتنیک، اولگا دکر متخصص تغذیه در روسیه، محصولاتی را که باعث بدتر شدن وضعیت پوست صورت می شوند را با تحقیقات مرکز خود جمع آوری کرده است.

به نظر وی ، غذاهای دارای شاخص قند باید در وهله اول از رژیم خارج شوند. قند و نوشابه شیرین در بروز آکنه و همچنین فرآیند گلیکاسیون - تراکم الیاف کلاژن ، که منجر به ایجاد چین و چروک و پیری زودرس پوست می شود، کمک می کند.

فرمول لاغری: نوشیدن آب  - اسپوتنیک ایران
فرمول لاغری: نوشیدن آب

علاوه بر این ، شما باید از ترشی های مختلف، مواد کنسرو شده ، که باعث حفظ آب در بدن می شود خودداری کرده و در بروز ورم در زیر چشم ها نقش دارد. فست فودها ، غذاهای فرآوری شده و گوشت فرآوری شده به دلیل سدیم اضافی منجر به این مشکلات می شوند. غذاهای چرب و سرخ شده باعث اختلال در کبد می شوند که این امر می تواند بر وضعیت پوست تأثیر بگذارد.

این متخصص تغذیه در کانال یوتیوب خود گفت: "برای اینکه به نوعی اثرات منفی فست فود را خنثی کنید، پیاز، زنجبیل، زردچوبه، روی، ویتامین های E و C مصرف کنید".

به گفته وی، نوشیدنی ها باید به طور کامل حذف شوند. قهوه ، که در حد اعتدال مصرف می شود، به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند ، اما چهار یا بیشتر فنجان در روز زیاد است و خطر بی خوابی را افزایش می دهد.

کمبود خواب بر روی ظاهر تأثیر می گذارد، زیرا در زمان خواب سلول ها تجدید می شوند. از عواقب آن: پوست خسته و مستعد چروک است. اما این همه چیز نیست: در دختران با متابولیسم کند ، قهوه می تواند غدد چربی را فعال کند، که به نوبه خود ، منجر به تشکیل آکنه خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала