نصب پرچم همجنسگرایان بر روی سفارت آمریکا در اورشلیم

© AFP 2023 / Pau Barrenaنصب پرچم همجنسگرایان بر روی سفارت آمریکا در اورشلیم
نصب پرچم همجنسگرایان بر روی سفارت آمریکا در اورشلیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نصب پرچم همجنسگرایان بر روی سفارت آمریکا در اورشلیم منجر به خشم کارکنان این سفارتخانه شد.

به گزارش اسپوتنیک، اسرائیل تایمز نوشت، مقامات شهرداری در اورشلیم و مکانی که یکی از ساختمان های سفارت آمریکا در این محل واقع شده است، پرچم همجنسگرایان را نصب کردند که منجر به ناراحتی دیپلمات های آمریکایی شده است.

واکنش عراق به برافراشتن پرچم همجنسگرایان در بغداد - اسپوتنیک ایران
واکنش عراق به برافراشتن پرچم همجنسگرایان در بغداد

یکی از کارکنان سفارت آمریکا این اقدام مقامات محلی این کشور را تجاوز به حق حاکمیت آمریکا خواند و گفت: در حالی که آمریکا از ارضی خاک شما حمایت می‌کند، تلاش برای تجاوز به حاکمیت ما را دارید؟

گفته میشود که دیوید فریدمن ، سفیر آمریکا با شهردار اورشلیم گفتگو کرده و شهردار اورشلیم این اقدام را اشتباه ناخوشایند کارکنان شهرداری خوانده و افزود معاون شهردار که پرچم همجنسگرایان را بروی پرچم آمریکا نصب کرده است، بازداشت خواهد شد.

شایان ذکر است که پیش از این نمایندگی اتحادیه اروپا در عراق در حساب رسمی خود در توییتر اعلام کرد که همزمان با سفارت کانادا، سفارت انگلیس در عراق و دفاتر نمایندگی اتحادیه اروپا در جهان، امروز (یکشنبه) در بغداد پرچم رنگین کمان (پرچم همجنسگرایان) را به مناسبت روز جهانی مقابله با فوبیای همجنسگرایی و تغییر جنسیتی برافراشته‌ایم و توجه‌ها را به حقوق همجنسگرایان معطوف کرده‌ایم.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала