آغاز سال تحصیلی آینده برای دانشجویان خارجی در روسیه چه زمانی خواهد بود؟

© Sputnik / Ekaterina Chesnokova /  مراجعه به بانک تصاویر آغاز سال تحصیلی آینده برای دانشجویان خارجی در روسیه چه زمانی خواهد بود؟
آغاز سال تحصیلی آینده برای دانشجویان خارجی در روسیه چه زمانی خواهد بود؟
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
از سرگیری کلاس ها درسی در دانشگاه ها برای دانشجویان خارجی و از جمله چینی به وضعیت اپیدمی در جهان و همچنین روند آغاز مجدد پروازهای بین المللی بستگی دارد.

به گزارش اسپوتنیک، ایگور پازنیاکوف ، نماینده وزارت علوم و آموزش عالی روسیه در چین و منشی اول سفارت روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران این خبر را اعلام کرد.

پازنیاکوف گفت: «  می توان در خصوص از سرگیری کلاس های دانشگاهی صحبت کرد اما بستگی به اوضاع اپیدمی در روسیه و در چین دارد.»

وی خاطر نشان کرد : در عین حال ما آماده ایم که در صورت پیشرفت اوضاع مجبور شویم آغاز کلاس های درسی را تا اول اکتبر به تعویق بیاندازیم برای همین ما قبل از همه به شرکای خود در این خصوص اطلاع می دهیم از جمله وزارت آموزش چین به خصوص برای کسانی که با بودجه دولتی به منظور تحصیل به روسیه می روند امکان برگزاری کلاس ها در ماه سپتامبر به صورت آنلاین را بعید نمی دانیم.»

این دیپلمات گفت: « اینکه ممکن است کلاس ها از ماه اکتبر شروع شوند به گزینه های مختلف بستگی دارد، نه فقط اوضاع اپیدمی در روسیه یا چین بلکه در کل جهان و از جمله برخی مسائل سازمانی شامل از سرگیری پروازهای بین المللی که با مسئله ویزا نیز مرتبط هستند.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала