دختر هفده ساله مادر دو جفت فرزند سه قلو +عکس

© Flickr / Thomas Pomperniggایرانیان سال به سال فرزندان کمتری را به دنیا می آورند
ایرانیان سال به سال فرزندان کمتری را به دنیا می آورند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در اتفاقی جالب و خواندنی یک دختر 17 ساله مادر 7 فرزند شده است!

به گزارش اسپوتنیک، پاملا ویاروئل نام مادر 17 ساله آرژانتینی است که در یک اتفاق جالب صاحب 7 فرزند شده است. او در سه مرحله بارداری صاحب این تعداد فرزند شده است چرا که دوبار فرزند سه قلو به دنیا آورده است. 

View this post on Instagram

A post shared by دو در یک (@2dar1) on

او در 14 سالگی برای بار نخست باردار شده است و فرزند پسر خود را به دنیا آورده است. سپس در سنین پانزده و شانزده سالگی دو بار باردار شده و در هر کدام از آنها صاحب 3 دختر سه قلو شده است.
گفته شده است که پاملا در خانه مادرش زندگی می‌کند، مادری که با تمیز کردن منازل، تلاش در حمایت کردن از آنها را دارد.
همچنین گفته شده است که پدر فرزند نخست پاملا آنها را رها کرده است. پدر سه قلوی اول به دلیل این که پاملا را کتک می زده است مجبور به خروج از خانه شده و پاملا از توضیح در مورد پدر سه قلوی دوم سرباز زده است.
بسیاری از کاربران نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند. بسیاری از کاربران معتقدند که این دختر چیزی از زندگی یاد نگرفته است و در سن چهل سالگی متوجه اشتباهات خود خواهد شد. بعضی از کاربران نیز معتقدند که مشکل بزرگ این دختر و خانواده او فقر فرهنگی است.
عده ای از کاربران عنوان کردند که اینجور خبرها قلب آدم را بدرد می آورد. چرا این دختر همچین سنی باید ازدواج کند. در پاسخ به نظرات این دسته از کاربران، عده ای معتقدند که بلوغ زودرس سبب اینگونه از اتفاقات می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала