پوتین چگونه وقت آزاد خود را می‌گذراند؟

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین چگونه وقت آزاد خود را می‌گذراند؟
پوتین چگونه وقت آزاد خود را می‌گذراند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در گفتگویی با کانال تلویزیونی روسیه 1 در مورد اینکه وقت آزاد خود را چگونه سپری می‌کند توضیح داد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اظهار داشت که اگر وقت آزاد داشته باشد، ورزش می کند یا به موسیقی گوش می دهد.

پوتین که گفتگویی با  کانال تلویزیونی روسیه 1 انجام داده بود، در پاسخ به اینکه وقت آزادش را چگونه سپری می‌کند گفت: " ورزش خواندن و یا به موسیقی گوش کردن."

Президент России Владимир Путин и премьер-министр Японии Синдзо Абэ на пленарном заседании III Восточного экономического форума во Владивостоке - اسپوتنیک ایران
نبردهای نمایشی جودو در ژاپن با شرکت پوتین

پیشتر، دمیتری پسکوف، سخنگوی پوتین در پاسخ پرشی مبنی بر اینکه پوتین تعطیلات آخر هفته خود را چطور می‌گذراند گفته بود : " پوتین آخر هفته کامل ندارد، زیرا حتی در آخر هفته گزارش ها از ادارات دریافت می شود، سوالاتی ایجاد می شود که به تصمیم رئیس جمهور نیاز دارد، جریان اسناد کاری و محرمانه متوقف نمی شود و بسیاری از اسناد بدون امضای رئیس جمهور نمی توانند وارد عمل شوند. اما به طور کلی، او مانند همه افراد، وقتی در تعطیلات به سر می برد استراحت می کند، ورزش می کند. با خانواده و دوستان دیدار می کند. او مرتباً این کار را تکرار می کند. "

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала