بلاتکلیفی متوفیان کرونا و دفن آنها توسط خانواده ها+ویدئو

© Sputnik / Alexey Maishev /  مراجعه به بانک تصاویر ادامه پیشروی کرونا در جهان: شمار مبتلایان از 6 میلیون نفر فراتر رفت
ادامه پیشروی کرونا در جهان: شمار مبتلایان از 6 میلیون نفر فراتر رفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گلایه شهروند خرمشهری از سپردن غسل، کفن و دفن متوفی کرونایی به خانواده‌ها و آشنایان وی و اخذ وجه از خانواده‌های این قربانیان واکنش‌ و بازتاب فراوانی در صفحات اجتماعی به همراه داشت.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئویی از یک شهروند خرمشهری از دفن متوفیان مبتلا به کرونا به دست خانواده‌ها و آشنایان آنان در بحبوحه‌ی کرونا و شرایط سخت زندگی در این روزها با واکنش‌های فراوان در رسانه‌های اجتماعی همراه شد که به دنبال آن روابط عمومی فرمانداری خرمشهر به این موضوع واکنش نشان داد و اظهار کرد: «با دستور استاندار خوزستان با شهردار خرمشهر و عوامل دخیل در تدفین اموات مبتلا به کرونا بدون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و سپردن این امر به خانواده‌ متوفیان برخورد خواهد شد.»
در این ویدئو شهروند خرمشهر از بی‌توجهی مسئولان و پرداخت هزینه برای دفن افرادی که بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند گلایه کرد و با ناراحتی بسیار سرباز زدن عوامل دخیل در تدفین اموات مبتلا به کرونا را مطرح کرد. به دنبال نشر این ویدئو و واکنش‌های بسیار، از این مرد نیز دلجویی شد.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

کاربران بسیاری ضمن اظهار تاسف از وجود شرایط سخت زندگی و روبرو شدن مردم ایران با مشکلات فراوان، عنوان می‌کنند دلیل غالب مشکلات این مردم، بی‌توجهی مسئولان و مدیران دولتی و سهل‌انگاری آنان در مسئولیتی‌ست که به آنان واگذار شده است و همچنین تمرکز آنان برای کسب قدرت و ثروت برای رفاه بیشتر خود می‌باشد. کاربرانی با اشاره به قدرت فضای مجازی، عنوان می‌کنند با توجه به اینکه استان خوزستان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد اما مسئولین استانی به این مسئله اهمیت نمی‌دهند و این چنین دفن متوفیان کرونایی را به خانواده‌های آنان می‌سپارند. این کاربران عنوان می‌کنند که هزینه‌های کفن و دفن و قبر بسیار بیشتر از چیزی است که در این ویدئو عنوان شده است و مردم در این شرایط به هر بهانه‌ای ملزم به پرداخت پول هستند و همه‌ی این موارد دال بر بی‌کفایتی مسئولین منتخب مردمی می‌باشد.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی شبکه خبری عصرجنوب (@asrejonoob.ir) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала