جنجال پخش ساخت مشروبات الکی توسط پت و مت از شبکه‌ی استانی قم +ویدئو، عکس

© Fotolia / Karandaevنظر ماکرون درباره شراب
نظر ماکرون درباره شراب  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پخش بخشی از انیمیشن پت و مت از شبکه‌ی استانی قم علاوه بر اینکه واکنش‌های متفاوت کاربران را به همراه داشت منجر به توبیخ عوامل پخش این اپیزود نیز شد.

به گزارش اسپوتنیک، در چند روز گذشته بخشی از انیمیشن پت و مت از شبکه استانی قم پخش شد که در این اپیزود پت و مت مشغول ساخت مشروبات الکی هستتد و تمام مراحل تهیه، تولید و مصرف آن را به نمایش گذاشتند.
پایگاه خبری قم فردا نیز این خبر را با عنوان محتوای نامناسب و تیتر «نفوذ یا غرض؛ عمدی یا سهوی؟» منتشر کرد و به دنبال آن روابط عمومی صدا و سیمای استان قم نیز اطلاعیه‌ای را ارسال کرد و ضمن عذرخواهی از پخش این انیمیشن عنوان کرد برای جبران این اشتباه، عواملی که سهوا این کار را انجام دادند از سوی مدیر کل مرکز توبیخ شدند.

View this post on Instagram

A post shared by زیباپیک (@zibapic) on

بسیاری از کاربران علاوه بر اینکه طنزآمیز در اینباره اظهارنظر می‌کنند، پت و مت را نماد خودکفایی می‌دانند و با کنایه عنوان می‌کنند در سال «جهش تولید» پخش این قسمت از کارتون پت و مت خالی از لطف نبوده است. جمعی از کاربران بر این باورند که پخش این قسمت ایرادی نداشته است و سخت‌گیری‌هایی که در پخش برخی برنامه به کار گرفته می‌شود بی‌مورد است. برخی از این کاربران عنوان می‌کنند که برای اولین بار این بخش از داستان‌های پت و مت را می‌بینند، جمعی دیگر از اینکه این قسمت چندين سال پيش از یکی از شبکه‌ها پخش شده بود و به همین شکل سبب توبیخ عوامل برنامه شد اطمینان دارند.

گروهی از کاربران اتفاقات اخیر را از برکات کرونا می‌دانند و عنوان می‌کنند که هفته‌‌ی گذشته نیز پزشکی در شبکه‌ی استانی فارس درباره‌ی انواع مشروبات تخمیری و تقطیری و چگونگی تهیه آنها و همچنین مارک‌های برگزیده بازار توضیح داد. همچنین این کاربران عنوان می‌کنند با توجه به این تهیه و پخش مشروبات الکی در ایران ممنوع است بسیاری از مردم در خانه خود به صورت پنهانی اقدام به ساخت این نوشیدنی‌ها می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Mana Neyestani (@neyestanimana) on

جمعی از کاربران نیز ضمن انتقاد از توبیخ تهیه کننده برنامه، ناظر پخش و منشی صحنه، معتقدند به این ترتیب لازم است پت و مت دستگیر شوند و حکم اعدام برای آنان در نظر گرفته شود، چراکه با پخش این بخش بسیاری از مسائل ایران زیر سوال می‌رود‌.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала