آتش سوزی در یک بارانداز در جنوب تهران + ویدئو

© AP Photo / Ventura County Fire Departmentآتش سوزی در یک بارانداز در جنوب تهران + ویدئو
آتش سوزی در یک بارانداز در جنوب تهران + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در انبار چوب در منطقه شورآباد خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک بارانداز ۱۰ هزار متری که به انبار مواد چوبی تبدیل شده بود در منطقه شورآباد خبر داد.

ملکی اظهار داشت: ساعت ۱۴:۴۴ امروز حادثه آتش سوزی در شورآباد محله حمزآباد به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانان تهرانی بود اما ماموران ۳ ایستگاه به همراه ۳ دستگاه تانکر آب و  خودرو فوماتیک به محل حادثه اعزام شدند.

​سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بیان داشت: در یک بارانداز ۱۰ هزار متری که به انبار مواد چوبی تبدیل شده بود کاملا آتش این محوطه را فرا گرفته بود و در مجاورت این انبار نیز ۳ سوله انبار کالا وجود داشت. آتش به این سوله ها که محل نگهداری مواد شوینده و ادوات الکتریکی بود در حال سرایت بود که آتش نشانان تهرانی به همراه آتش نشانان شورآباد و کهریزک از چند طرف به آتش حمله ور شدند. پس از دقایقی تلاش موفق شدند این آتش سوزی گسترده را بدون سرایت به این سوله ها مهار کنند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشت علت این حادثه آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала