پرواز های جاسوسی هواپیماهای آمریکا در نزدیکی پایگاه های روسیه در سوریه

CC BY-SA 2.0 / Aceebee / 167955 Boeing P-8A Poseidon US Navy VX-1پرواز های جاسوسی هواپیماهای آمریکا در نزدیکی پایگاه های روسیه در سوریه
پرواز های جاسوسی هواپیماهای آمریکا در نزدیکی پایگاه های روسیه در سوریه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دو هواپیمای جاسوسی P-8A Poseidon و Aries II نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا عصر دیروز 12 ژوئن پروازهای شناسایی طولانی در نزدیکی پایگاه های روسیه در سوریه انجام دادند.

به گزارش اسپوتنیک، از جمله هواپیمای ضد زیردریایی P-8A Poseidon در نزدیکی پایگاه لجستیکی نیروی دریایی روسیه در بندر طرطوس سوریه پرواز می کرد.

این هواپیما به فاصله حدود 27 کیلومتری از ساحل سوریه نزدیک شده و در امتداد خط مرز تقریباً 12 مایل دریایی مرز سوریه پرواز می کرد که فقط  24 کیلومتر از ساحل فاصله دارد.

در همین زمان ، هواپیمای  Aries II  در نزدیکی پایگاه هوایی حمیمیم و پایگاه نیروی دریایی روسیه در بندر طرطوس در فاصله 50-60 کیلومتری از ساحل پرواز می کرد.

نزدیک شدن ماهواره نظامی بازرس روسیه به ماهواره جاسوسی آمریکا در فضا  - اسپوتنیک ایران
نزدیک شدن ماهواره نظامی بازرس روسیه به ماهواره جاسوسی آمریکا در فضا

خاطرنشان می شود که این حداقل پنجمین پرواز هواپیماهای جاسوسی نیروی دریایی آمریکا در نزدیکی پایگاه های روسیه در سوریه از ابتدای ماه جاری میلادی بوده  است.

از جمله 7 ژوئن ، هواپیمای جاسوسی   P-8A Poseidon در نزدیکی پایگاه هوایی حمیمیم روسیه و پایگاه لجستیکی نیروی دریایی روسیه در بندر تارتوس پرواز کرد. پرواز در نزدیکی خط ساحلی سوریه حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید.

در ماه آوریل نیز  ناوگان ششم نیروی دریایی ایالات متحده دو بار در طی چند روز از رهگیری "خطرناک" هواپیمای جاسوسی   P-8A Poseidon  توسط جنگنده سوخو 35 روسیه خبر داده بود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала