اعلام جزئیات جدیدی درخصوص چگونگی فعالیت جاسوس آمریکا علیه ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / اعلام جزئیات جدیدی درخصوص چگونگی فعالیت جاسوس آمریکا علیه ایران
اعلام جزئیات جدیدی درخصوص چگونگی فعالیت جاسوس آمریکا علیه ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه ایران امروز شنبه اعلام کرد سید محمود موسوی مجد جاسوس سازمان های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل و مقیم کشور سوریه بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی قوه قضائیه ایران خاطرنشان ساخت ارتباط این جاسوس به لحاظ اینکه مقیم سوریه بوده و خانواده اش مقیم سوریه هستند، در همان کشور با نیرو‌های مستشاری ایران بوده و اطلاعاتی را از حوزه فعالیت آنها و وزارت دفاع جمع‌آوری می‌کرده و به دشمن می‌داده است.

غلامحسین اسماعیلی درباره پرونده سیدمحمود موسوی مجد، بیان کرد: این پرونده مربوط به سال 98-97 است و متهمین دیگر پرونده را حضور ذهن ندارم.

جاسوس موساد مرتبط با پرونده شهادت سردار سلیمانی نیست - اسپوتنیک ایران
جاسوس موساد مرتبط با پرونده شهادت سردار سلیمانی نیست

وی افزود: حکم این شخص صادر شده و قطعیت پیدا کرده است. دستگیری موسوی مجد ربطی به حادثه تروریستی شهادت سردار سلیمانی ندارد.

سخنگوی قوه قضائیه بیان داشت: در سنوات قبل به لحاظ ارتباطی که با این مجموعه داشته، اطلاعاتی در حوزه دفاعی و نظامی ما به ویژه در ارتباط با وزارت دفاع و نیروی قدس سپاه و تردد‌ها و اقامت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در سال‌های ۹۶ و ۹۷ را به سرویس سیا و موساد داده است.

پیشتر قوه قضائیه ایران از بازداشت سید محمود موسوی مجد به اتهام همکاری با موساد و سیا، سازمان های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل خبر داده و اعلام کرده بود  که این فرد به اعدام محکوم شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала