یک کارمند بخاطر کسل کننده بودن کارش 50 هزار یورو غرامت گرفت

© Photo / Pixabayیک کارمند بخاطر کسل کننده بودن کارش 50 هزار یورو غرامت گرفت
یک کارمند بخاطر کسل کننده بودن کارش 50 هزار یورو غرامت گرفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک کارمند فرانسوی بدلیل مشکلات روانی ناشی از کم بودن و ساده بودن کارهای محوله از کارفرمای خود 50 هزار یورو غرامت گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، براساس دادگاه تجدیدنظر پاریس هفته گذشته به یک کارمند سابق شرکت عطر اینترپارفیوم، 50 هزار یورو به دلیل اینکه در محل کار حوصله‌اش سر می‌رفته، غرامت تخصیص داده شد. این اولین پرونده ازاین نوع در فرانسه است.

به نوشته لو فیگارو، دادگاه این دلیل را منطقی یافت که استدلال کند که عدم وجود بار کاری در محل کار و کسالت مداوم بر وضعیت روانی و جسمی کارمند تأثیر منفی گذاشته است.

شش سال پیش، یک کارمند یک شرکت تولیدکننده عطرهای مارک های معروف مد (روچاس، مونتبلان، دانهیل، گس و غیره) درست در پشت فرمان ماشین دچار حمله صرع شد. پس از این واقعه، او هرگز به کار خود بازنگشت، زیرا مدت طولانی تحت معالجه قرار گرفته بود و شش ماه پس از این واقعه، Interparfums از حق اخراج وی به دلیل عدم حضور در کار به مدت شش ماه استفاده کرد. اما شاکی معتقد است که حمله صرع به خودی خود اتفاق نیفتاده، بلکه به دلیل شرایط کار است. وی گفت: " با گذشت زمان، او کارهای کمتری و کمتری را در محل کار دریافت کرد و مواردی که به وی محول شده بودند با سطح مهارت او را مطابقت نداشتند، بسیار ساده بودند. در نتیجه، طبق گفته شاکی، در محل کار احساس تنهایی و افسردگی می کرد.

در سال 2018، کمیسیون اختلافات شغلی در پاریس در نظر گرفت که در این شرایط ما می توانیم "وجود آزار و اذیت روانی" توسط Interparfums را درنظر بگیریم که منجر به وخیم تر شدن سلامت جسمی و روانی کارمند شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала