ترامپ: شهر سیاتل به تصرف تروریست های داخلی در آمده است

© REUTERS / Lindsey Wassonترامپ: شهر سیاتل به تصرف تروریست های داخلی در آمده است
ترامپ: شهر سیاتل به تصرف تروریست های داخلی در آمده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا اعلام کرد شهر سیاتل (ایالت واشنگتن) كه اعتراضات بر علیه تبعیض نژادی و خودسری پلیس در انجا ادامه دارد ، به تصرف تروریست های داخلی در آمده است.

به گزارش اسپوتنیک، ترامپ در صفحه خود در توییتر نوشته است:"تروریست های داخلی که البته توسط دموکرات های چپ گرای افراطی کنترل می شوند،  سیاتل را تصرف کرده اند."

​ارباب کاخ سفید همچنین از اقدامات مقامات محلی در مبارزه با ناآرامی ها انتقاد کرد. وی گفت که معترضین جی اینسلی ، فرماندار واشنگتن و جنی دورکان ، شهردار سیاتل را "مورد تمسخر قرار می دهند".

ترامپ خطاب به آنها نوشت : " فوراً  شهر خود را برگردانید. باید فوراً جلوی این آنارشیست های وحشتناک را گرفت."

یادآور می شود پس از کشته شدن جورج فلوید، شهروند سیاهپوست آمریکایی به دست ماموران پلیس در جریان بازداشت خشونت بار وی ، در مینیاپولیس و تعداد زیادی از شهرهای دیگرآمریکا  اعتراضات و تظاهرات مردمی برگزار می شود . در ویدئوی منتشر شده مربوط به صحنه برخورد پلیس با جورج فلوید دیده می شود که ماموران پلیس به دست او دست بند زده اند و یکی از نیروهای پلیس نیز زانوی خود را روی گردن او گذاشته و فشار می دهد، جورج فلوید نیز می گوید که نمی تواند نفس بکشد. در نهایت این اتفاق منجر به مرگ جورج فلوید می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала