ایتالیا فروش مسکن را با 1 یورو از سر گرفت

© Sputnik / Vladimir Gippenreyterایتالیا فروش مسکن را با 1 یورو از سر گرفت
ایتالیا فروش مسکن را با 1 یورو از سر گرفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اپیدمی کرونا ویروس باعث خسارت قابل توجهی به بازار املاک و مستغلات ایتالیا شد، اما پس از رفع محدودیت ها در این کشور، بازار به تدریج شروع به بهبودی کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از CNN travel، روستای کومونا چین کوئفروندی، واقع در منطقه کالابریا ایتالیا، اولین جایی بود که فروش خانه ها را به ارزش 1 یورو از سر گرفت.

دانشمندان می گویند کرونا ویروس در حال تضعیف شدن است - اسپوتنیک ایران
دانشمندان می گویند کرونا ویروس در حال تضعیف شدن است

مقامات شهرداری پیروزی خود را در رفع این عفونت اعلام كردند و ابراز امیدواری كردند كه جایگاه "عاری از COVID-19" به جذب افراد جدید و حل مسئله جمعیتی كمک كند. واقعیت این است که جوانان مجبور هستند در جستجوی کار این مکانها را ترک کنند. در نتیجه، جمعیت رو به افول است و روستاها در حال از بین رفتن هستند.

به گفته شهردار چین کوئفروندی، اوضاع به قدری جدی است که برنامه نجات کومون با Operation Beauty کدگذاری شد.

جستجوی مالکان جدید بخشی جدایی ناپذیر از برنامه بازسازی مناطق تخریب شده شهرداری است. این با یک وضعیت اپیدمیولوژیک مثبت تسهیل می شود، در بین ساکنان در چین کوئفروندی حتی یک مورد ابتلا به کرونا هم مشاهده نشده است. خود منطقه نیز از نظر احتمال شیوع عفونت در ایتالیا امن ترین نقطه محسوب می شود.

تنها خواسته از خریداران، نیاز به تعمیر ساختمان خریداری شده طی سه سال است. در مناطق دیگر معمولاً پرداخت پنج هزار یورو لازم است و در صورت عدم رعایت شرایط، پول برگشت داده نمی شود.

در چین کوئفروندی، سیستم کمی متفاوت عمل می کند، خریدار تنها یک بار 250 یورو پرداخت می کند، در حالی که کار ترمیم در حال انجام است.

در صورت تکمیل نشدن تعمیرات ظرف سه سال، صاحب خانه 20 هزار یورو جریمه می شود، اما پیش پرداخت آن به نفع دولت انجام نمی شود.

در اوایل سال جاری، فروش خانه ها به قیمت 1 یورو در شهرداری بیزاکیا آغاز شد. سپس 90 ساختمان تاریخی برای فروش گذاشته شدند. تازه واردان در اینجا تحت تأثیر قرار گرفته و از ساختمان ها مراقبت می کنند. ما می خواهیم این مکان دوباره بدرخشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала