انتشار تصویر افشا کننده محل استقرار سردار سلیمانی + عکس

© Photo / IRNAانتشار تصویر افشا کننده محل استقرار سردار سلیمانی + عکس
انتشار تصویر افشا کننده محل استقرار سردار سلیمانی + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصویر محمود موسوی مجد، جاسوس سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی ایران به اعدام محکوم شده است، برای اولین بار منتشر شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از میزان، تصویر محمود موسوی مجد فرزند سید کاظم، جاسوس سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی ایران به اعدام محکوم شده است، برای اولین بار منتشر شد.

سه شنبه هفته جاری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا ایران در بخشی از نشست خبری خود، اعلام کرد اخیرا فردی به نام سید محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم که هم به سرویس موساد و هم به سرویس سیا وصل شده بود و در قبال اخذ دلار‌های آمریکایی، در حوزه‌های مختلف امنیتی اطلاعاتی را جمع آوری و در اختیار سرویس بیگانه قرار داده بود. یکی از اتهامات این فرد اعلام محل تردد و اسکان سردار شهید سلیمانی و برخی فرماندهان نظامی در ادوار مختلف به سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد بود که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شد.

همچنین مرکز رسانه قوه قضاییه ایران نیز در تشریح بخشی از پرونده قضایی وی زمان بازداشت جاسوس مورد اشاره را هجدهم مهرماه ۹۷ اعلام کرد که از ابتدای بازداشت تاکنون آزاد نشده است.

​بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه ایران، تمام مراحل قضایی پرونده جاسوس سیا و موساد مدت‌ها قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی انجام شده است پرونده وی ارتباطی با اقدام تروریستی دولت امریکا در به شهادت رساندن فرمانده سپاه قدس ندارد.

بر اساس این گزارش پس از بازداشت "محمود موسوی مجد" در تاریخ ۱۸ مهرماه ۹۷، شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی ایران به اتهامات انتسابی وی رسیدگی و در تاریخ ۳ شهریور ۹۸ حکم اعدام وی را صادر می‌کند که با اشکال و ایراد دیوان عالی کشور حکم دوباره به محکمه برگشته و دادگاه بار دیگر در تاریخ ۴ اسفند ۹۸ و بررسی مجدد پرونده حکم اعدام وی را تایید و دوباره پرونده را به دیوان عالی کشور ارسال می‌کند و هم اکنون این حکم در دیوان عالی کشور نیز تایید شده است.

اما از روز‌های گذشته و پس از انتشار این اخبار، گمانه زنی‌های زیادی درباره این جاسوس محکوم به اعدام در میان رسانه‌ها و در مجازی صورت گرفت، به طوری که تصاویر مختلف اشتباهی و جعلی نیز منتسب به این فرد نیز منتشر شد.

در یکی از شایعات منتشره موسوی مجد فردی مرتبط با یکی از اماکن مقدسه معرفی شده است. این در حالی است که جاسوس سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد، هیچ ارتباطی با اماکن مقدسه نداشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала