پاسخ شورای نگهبان به نامه دوم معترضان در خصوص اعتبار مدرک دکتری یک نماینده مجلس

© Photo / IRNAپاسخ شورای نگهبان به نامه دوم معترضان در خصوص اعتبار مدرک دکتری یک نماینده مجلس
پاسخ شورای نگهبان به نامه دوم معترضان در خصوص اعتبار مدرک دکتری یک نماینده مجلس   - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شورای نگهبان در پاسخ به نامه دوم معترضان به اعتبارنامه مدرک اقای تاجگردون پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از افکار نیوز، محمدعلی پور سخنگوی شعبه ۱۲ بررسی اعتبارنامه های منتخبان مجلس یازدهم شورای اسلامی در پاسخ به نامه دوم معترضان به اعتبارنامه تاجگردون  اظهار داشت: این نامه امروز در جلسه شعبه در جریان بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون قرائت شد.

نظر شورای نگهبان در مورد لایحه حذف چهار صفر اعلام شد - اسپوتنیک ایران
نظر شورای نگهبان در مورد لایحه حذف چهار صفر اعلام شد

اخبار سیاسی- وی افزود: در یکی از بندهای نامه شورای نگهبان به مدرک دکتری تاجگردون اشاره شده که معترضان در نامه خود به احتمال جعلی بودن مدرک دکترای وی اعتراض کرده بودند، اما شورای نگهبان طی این نامه عنوان کرده استکه تاجگردون با مدرک کارشناسی ارشد در انتخابات ثبت نام کرده است لذا موضوع جعلی بودن سایر مدارک وی برای شورای نگهبان مطرح نیست.

سخنگوی شعبه ۱۲ مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در یکی دیگر از بندهای نامه و پاسخ شورای نگهبان، موضوع معرفی به دستگاه‌ها از سوی تاجگردون نیز مطرح شده است که شورای نگهبان در پاسخ به این موضوع عنوان کرده که همه نمایندگان ممکن است افراد را به دستگاه‌های مختلف معرفی کنند و این چیز جدیدی نیست..

علیپور ادامه داد: در خصوص اسناد و مدارکی که به نامه پیوست نشده است هم گویا نامه از هیئت رئیسه ارسال شده است اما باید مدارک را پیوست می‌کردند که این اتفاق نیفتاده و ما نمی‌دانیم که چه اتفاقی افتاده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала