نمایش مفهومی، ویژه‌ برنامه‌ای به مناسبت هفته جهانی محیط زیست در اصفهان +عکس، ویدئو

© AP Photo / LM Oteroجنگل در ساحل دریاچه کدو در آمریکا
جنگل در ساحل دریاچه کدو در آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به مناسبت هفته جهانی محیط زیست ویژه برنامه‌ای توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان برگزار شد.

به گزارش اسپوتنیک، نمایش مفهومی با عنوان "من فردای شما هستم" در راستای گرامیداشت هفته جهانی محیط زیست توسط مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در محور چهارباغ و برخی دیگر از نقاط شهری در چند نوبت برگزار شد. در این نمایش بازیگران با پوشش‌های ویژه‌ای حاضر شدند تا تاثیرات رهاسازی پسماندها در محیط زیست و آینده انسان‌ها در مواجهه با این پسماندها را عنوان کنند و نگاه شهروندان را به تبعات مصرف بیش از حد پلاستیک، بطری و غیره جلب کنند.

View this post on Instagram

A post shared by آخرین خبر (@akharinkhabar) on

کاربران بسیاری ضمن تحسین این خلاقیت و فعالیت‌های شهرداری اصفهان در زمینه فرهنگ‌ سازی در موارد مختلف، عنوان می‌کنند همه ما باید به فکر طبیعت باشیم اما افرادی که علاقمند به گردش در طبیعت هستند باید بیشتر مراقب باشند و از محیط اطرافشان مراقبت که الگویی برای دیگران باشند. این کاربران معتقدند تخریب طبیعت غالبا به دست افرادی صورت می‌گیرد که وقت خود را در این فضا می‌گذرانند اما با رها کردن زباله‌های پلاستیکی خود در دل طبیعت، آن را به سوی نابودی می‌کشند.

View this post on Instagram

A post shared by (محیط زیست ایران) (@environment.ir) on

کاربرانی نیز بر این باورند که هر فرد زنده بایستی به نسبت خود به محیط اطراف و طبیعت توجه کند و با اقداماتی هر چند کوچک به بقای آن کمک کند. بسیاری از این کاربران جایگزینی بطری‌های فلزی با بطری‌های پلاستیکی، استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای به جای پلاستیکی و مواردی از قبیل را پیشنهاد می‌دهند.

View this post on Instagram

A post shared by mmdrz_yz/محمدرضا یزدانی (@_teragedy_) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала