سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران

اشتراک
با حکم سعید نمکی، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

به گزارش اسپوتنیک، با حکم سعید نمکی، سیما سادات لاری، با حفظ سمت معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

سازمان جهانی بهداشت، گسترش کرونا بخاطر بیماران بدون علامت را رد کرد - اسپوتنیک ایران
سازمان جهانی بهداشت، گسترش کرونا بخاطر بیماران بدون علامت را رد کرد

سعید نمکی در حکم انتصاب سخنگوی جدید وزارت بهداشت نوشت:«با توجه به سوابق ارزنده اجرایی و حسن سلوک با دستگاههای اجرایی مرتبط با حفظ سمت و پست سازمانی، امور سخنگویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرکارعالی محول می شود. امید است با امانتداری، دقت و پرهیز از هر گونه سیاسی کاری و تمرکز بر جنبه های فنی و تخصصی این وزارتخانه در انجام امور محوله موید باشید.

از آنجا که هرگونه اظهارنظر سخنگو، دیدگاه رسمی دستگاه و وزیر مربوطه تلقی می شود لذا قبل از طرح موارد در رسانه ها و شبکه های اجتماعی ضروری است هم آهنگی لازم با اینجانب به عمل آید. لازم به ذکر است قبلاً هیچکدام از همکاران به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب نشده اند و جناب آقای دکتر جهانپور به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در طول مدیریت بیماری کرونا از طرف روابط عمومی خبررسانی بیماری کرونا را به عهده داشته اند که از زحمات صادقانه و برادرانه  ایشان  قدردانی می شود».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала