به من پول دهید تا کودکم را آزار ندهم +عکس، ویدئو

CC0 / / کودک
کودک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جزئیاتی از ماجرای مادری کودک آزار به نام مهلا!

به گزارش اسپوتنیک، مهلا مادر بنیامین دو و نیم ساله، زنی کودک آزار مشهدی است که در ازای کتک نزدن کودک خود از مردم تقاضای پول می کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا (@rokna.news) on

او ویدئوهایی از شکنجه کودک خود را در صفحه اینستاگرام خود منتشر می کرده است و از کاربران میخواسته که اگر نمی خواهند بنیامین آزار ببیند برای او پول واریز کنند. گفته شده است که در حال حاضر حال جسمی این پسر بچه ‌مساعد است و مشکل خاصی ندارد. بررسی‌ها و آزمایشات اولیه، اعتیاد و اختلالات روانی مهلا را رد کرده است. به گفته بازپرس پرونده، در این پرونده ناراحت کننده، رد پای مرد غریبه‌ای به نام نوید که در فرانسه زندگی می کند، دیده می‌شود که به زور و تهدید از این زن می‌خواسته فرزندش را کتک بزند.

View this post on Instagram

A post shared by behruz.ara (@behruz.me) on

پدر بنیامین شاکی اصلی پرونده و علیه همسرش اعلام جرم کرده است
سرپرستی بنیامین به‌طور موقت به پدربزرگ و مادربزرگش واگذار شده است. این ‌کودک دو و نیم ساله آسیب دیده تا حکم دادگاه باید نزد خانواده پدری‌اش باشد.
بسیاری از کاربران معتقدند که اقامت فرانسه و پول، این زن را تشویق کرده است تا با قساوت هر چه تمام تر، کودک خود را به با کتک بگیرد. به گفته عده ای از کاربران، ژن انسانی سال به سال در حال تغییر و تبدیل شدن به هیولاست. بعضی از کاربران نیز با اشاره به قتل رومینا، عنوان کردند که اگر پدر بنیامین این کودک را کتک می زد و حتی او را به قتل می رساند، هیچ مشکلی نبود و چون این کوک آزار مادر اوست انگشت اتهام به سمت او می باشد. عده ای از کاربران بر این عقیده هستند که این مادر قطعا بیمار است وگرنه پول یا زور و تهدید هیچ مادری را بسمت آزار فرزند خود سوق نمی دهد. بعضی از کاربران نیز پدر این بچه را مقصر می دانند که با بی تفاوتی نسبت به کودک خود سبب شد تا مادر او را شکنجه کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала