آماده‌سازی ۱۵ هزار قبر اضطراری در تهران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / آماده‌سازی ۱۵ هزار قبر اضطراری در تهران
آماده‌سازی ۱۵ هزار قبر اضطراری در تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از آماده‌سازی ۱۵ هزار قبر اضطراری به منظور واکنش مناسب در برابر بحران‌های احتمالی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، اصغر عطایی، مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران اظهار داشت: شهرداری تهران در حوزه‌های مختلف در مقابله با بحران از آواربرداری، تدفین و تامین تجهیزات لازم با برگزاری مستمر جلسات موضوعات را در حوزه‌های مختلف پیگیری می‌کند.

واکنش تند مجری محبوب فوتبال ایران نسبت به ستاد بحران تهران +ویدئو - اسپوتنیک ایران
واکنش تند مجری محبوب فوتبال ایران نسبت به ستاد بحران تهران +ویدئو

عطایی گفت: مجموعه شهرداری تهران به منظور واکنش مناسب در برابر بحران‌های احتمالی نظیر زلزله در قطعه‌ای مجزا ۱۵ هزار قبر اضطراری را آماده کرده و روزانه نیز ۱۰ هزار قبر آماده داریم که در کنار قبرهای اضطراری در مواقع ضروری می‌توانند کمک حائز اهمیتی باشند.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: ۲۰۰۰ دستگاه آمبولانس را تجهیز کرده‌ایم و ۱۰۰ سوله بحران نیز در تهران برای مواقع اضطراری وجود دارد. همچنین ناوگان سازمان پسماند شامل ۳۱۹ دستگاه انواع ماشین آلات شامل کامیون‌های کمپرسی، غلطان، بیل مکانیکی، لودر و پانکر نیز در سطح مناطق ۲۲ گانه آماده و توزیع شده‌اند.

عطایی بیان داشت: در دو سال گذشته برابر ۳۰ سال گذشته تجهیزاتی همچون بالابر تامین شده و امروز ۷۰۰۰ نیروی آموزش دیده زبده در مجموعه شهرداری تهران حضور دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала