کنایه مجری محبوب به آهنگ دکتر ساسی مانکن +ویدئو

© Fotolia / Karelin Dmitriyتکرار چندین باره کلمه "روسیه" در برنامه ای تلویزیونی آمریکا به دلیل نقص فنی
تکرار چندین باره کلمه روسیه در برنامه ای تلویزیونی آمریکا به دلیل نقص فنی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجری برنامه استعدادیابی عصر جدید در توضیح اجرای یکی از خواننده‌های کم سن و سال به آهنگ دکتر ساسی خواننده لس‌آنجلسی کنایه زد و این اتفاق موجب واکنش تند این خواننده شد.

به گزارش اسپوتنیک، اجرای مبین درپور فرزند زنده یاد استاد آواز خراسان نورمحمد درپور که در برنامه استعدادیابی عصر جدید موجب شگفتی بسیاری از بینندگان شد با حواشی کنایه احسان علیخانی مجری این برنامه استعدادیابی به ساسی مانکن خواننده ایرانی خارج نشین همراه شد. علیخانی در توضیح اجرای این خواننده کم سن و سال گفت: «به جای پذیرفتن توصیه اول اینستا بعد کتاب، پرداختن به موسیقی نواحی و اصیل ما، ما باید از مبین تشکر کنیم و ممنون و منت‌دار مبین عزیز باشیم.»

که این کنایه واکنش تند ساسی را در پی داشت و او در پاسخ به علیخانی چنین نوشت: «تو به جای تیکه انداختن به من، تو صدا و سیما کاش توضیح می‌دادی یک مجری ساده! با چه دستمزدی الان شده تهیه کننده‌ی سیما!!! بگو که بقیه مجری‌ها هم بدونند.»

View this post on Instagram

A post shared by این حاشیه (@inhashiyeh) on

کاربران بسیاری به احسان علیخانی حق می‌دهند و معتقدند امثال ساسی مانکن موجب فریب نوجوانان و جوانان ایرانی می‌شوند و با الگو قرار دادن رفتارهای ناپسند آنها را از پیشرفت دور کنند. این کاربران مخالف صحبت‌های ساسی هستند و معتقدند علیخانی دست‌رنج سال‌ها تلاش و تجربه‌اش را می‌خورد.
برخی از کاربران نیز با کنایه به علیخانی عنوان می‌کنند که بهتر است او از ایده‌‌هایی نو به جای تقلید از برنامه‌های ماهواره‌ای استفاده کند و حتی کمتر با کنایه به سایر هنرمندان در برنامه‌های مختلف اشاره کند.

 

گروهی از کاربران اما از ساسی حمایت می‌کنند و با عنوان اینکه او آهنگ‌های شادی می‌خواند و به مردم روحیه می‌دهد کارهای او را با اجرای‌های علیخانی مقایسه می‌کنند که در هر برنامه بر احساسات مردم دست می‌گذارد تا اشک بریزند. این کاربران همچنین معتقدند بچه‌های این زمانه کمتر مطالعه می‌کنند و پس از اینستا به سراغ سایر برنامه‌ها می‌روند و اصلا نوبت به کتاب نمی‌رسد در حالی که ساسی به آنها توصیه کرده است اول اینستا بعد کتاب‌.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала