خواننده های لس آنجلسی در تلویزیون ایران + ویدئو

© Flickr / www.audio-luci-store.itخواننده های لس آنجلسی در تلویزیون ایران + ویدئو
خواننده های لس آنجلسی در تلویزیون ایران + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پخش آهنگ یکی از خوانندگان زن لس آنجلسی در تیتراژ سریال ایرانی خبر ساز شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از برترین‌ها، پخش آهنگی از لیلا فروهر در تیتراژ سریال بچه مهندس، بهانه‌ای شد که به تمام بزنگاه‌های ظهور خواننده‌های لس‌آنجلسی در صداوسیما بپردازیم. با لیلا شروع کردیم و با دیگران ادامه دادیم، ویدئوهای این مطلب را ببینید.

فصل سوم از سریال بچه مهندس با تمام فراز و فرودهایش به پایان رسید. درحالی که در روز‌های اخیر ضعف‌های سریال «بچه مهندس ۳» باعث خلق کلیپ‌های طنز در فضای مجازی شده است، در تیتراژ قسمت آخر این سریال، سرود «ای ایران» پخش شد که خوانندگان آن لس آنجلسی بودند.

این آهنگ سال‌ها پیش توسط لیلا فروهر و گروه «دِ بویز» اجرا شده بود و سازندگان «بچه مهندس ۳» احتمالا بدون اطلاع از هویت اجرا کنندگان، آن را در تیتراژ پایانی قرار داده اند.

​در جریان پخش سریال معمای شاه، تصاویری از بازیگری در نقش ابراهیم حامدی (ابی) و صدای او پخش شد. با رسیدن داستان این سریال به حضور فرح و دوستانش در دربار، خوانندگان پیش از انقلاب هم وارد داستان می‌شوند.

معمای شاه عنوان مجموعه تلویزیونی با ژانر تاریخی به کارگردانی محمدرضا ورزی است. این سریال داستان زندگی محمدرضا شاه پهلوی را از زمان بازگشت وی از مصر، پس از ازدواج با ملکه فوزیه تا زمان مرگ به تصویر می‌کشد.

​در جریان پخش سریال معمای شاه از شبکه یک صدا و سیما، سکانسی از بازی ستار به عنوان یکی از دوستان دربار و فرح پخش شد.

​در برنامه صرفا جهت اطلاع در گزارش به کلاهبرداری با استفاده از عنوان شهرام شب پره و حاشیه‌ها برای گرفتن عکس یادگاری با اندی پرداخته شد.

هنگامی که برنامه "صرفا جهت اطلاع " تصویر اندی مددیان خواننده لس آنجلسی را در سیمای جمهوری اسلامی پخش کرد این خواننده چنان به وجد آمد که در پست فیس بوکی خود نتوانست احساس ذوق زدگی خود را بروز ندهد و نوشت: "اندی در تلوبزیون ایران".

در روز پنج شنبه مورخ ۹۲/۱۰/۲۶ خبر ۲۰:۳۰ بخش صرفا جهت اطلاع، آهنگ معین را از شبکه سه سیما پخش کرد! در خبر ساعت ۲۲ این قسمت " این لیمای دردسر ساز" حذف شد؟! این اتفاق باعث جنجال در شبکه‌های اجتماعی و نظرات مختلفی از سوی کاربران فضای مجازی شد. البته که پخش صدای این خواننده چندان خبر تازه‌ای نیست و این اتفاق چندین بار دیگر در صداوسیما رخ داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала