وزارت ‌خارجه ایران دیدار ظریف با فرماندار آمریکایی را تایید کرد

© Sputnik / Siavash Sobhgahiوزارت ‌خارجه ایران دیدار ظریف با فرماندار آمریکایی را تایید کرد
وزارت ‌خارجه ایران دیدار ظریف با فرماندار آمریکایی را تایید کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت خارجه ایران خبر ملاقات محمد جواد ظریف با بیل ریچاردسون را تایید کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اظهارات بیل ریچاردسون، فرماندار سابق ایالت نیومکزیکو در خصوص ملاقات با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران درباره آزادی مایکل وایت، تبعه آمریکایی زندانی در ایران را تایید کرد.

جزییات آزادی مايكل ری وايت - اسپوتنیک ایران
جزییات آزادی مايكل ری وايت

ریچادسون چند ماه پیش درباره آزادی مایکل وایت تبعه آمریکایی زندانی در ایران با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران بیان داشت: ریچادسون چند ماه پیش درباره آزادی مایکل وایت تبعه آمریکایی زندانی در ایران با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرده است.

موسوی افزود: جمهوری اسلامی ایران به تلاش‌های انسان‌دوستانه که منجر به آزادی گروگان‌های ایرانی در آمریکا و خارج از این کشور شود، پاسخ مثبت داده و از این روند استقبال کرده است.

پیش از این ریچاردسون در توئیتر مدعی شده بود که هنگام جریان داشتن مذاکرات برای آزادی مایکل وایت، "به طور منظم" با مقام‌های ارشد ایران دیدار کرده است. مرکز ریچاردسون نیز در بیانیه‌ای درباره این مذاکرات خاطرنشان کرد: در جریان این مذاکرات، آقای فرماندار ریچاردسون به طور منظم با مقام‌های بلندپایه ایران از جمله وزیر خارجه محمد جواد ظریف و سفیر ایران در سازمان ملل، مجید تخت روانچی دیدار می‌کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала