ماجرای مردی که با پیروی از صدای درونی خود به ثروت رسید

© Fotolia / Frofotoماجرای مردی که با پیروی از صدای درونی خود به ثروت رسید
ماجرای مردی که با پیروی از صدای درونی خود به ثروت رسید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از ساکنین شهر کاونتری شهرستان میلاندز غربی انگلیس با پیروی از صدایی در درون خود، یک بلیط قرعه کشی برنده را خریداری کرد. توسط گزارش شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل،  19 ماه مه ، سیمون وادوپ برقکار  31 ساله (Simon Waddup) به خرید رفت. او ادعا می کند که صدایی در درون وی توصیه کرد بلیط بخت آزمایی بخرد و در قرعه کشی آن شرکت کند. این مرد انگلیسی  دو بلیط قرعه کشی آنلاین را با قیمت 2.5 پوند خریداری کرد. قبل از آن ، او هرگز در قرعه کشی های بزرگ شرکت نکرده بود و فقط بلیط برای قرعه کشی های فوری را خریداری می کرد.

سیمون وادوپ صبح روز 20 ماه مه ، گوشی  خود را چک کرد و دید که از قرعه کشی ملی پیامی دریافت کرده است. معلوم شد که وی به جایزه جک پات یک میلیون پوندی را برده است.

مرد بریتانیایی می گوید "اولین کسی که  از برنده شدن من با خبر شد، دختر ده ساله ام بود. وی با توجه به اینکه هرگز در خارج از کشور نبوده است ، پرسید آیا اکنون می تواند گذرنامه دریافت کند. سپس به مادر و خواهرم تلفن زدم اما آنها باور نکردند. "

حکایت جالب بردن جایزه بزرگ پس از 20 سال خرید بلیت های بخت آزمایی  - اسپوتنیک ایران
حکایت جالب بردن جایزه بزرگ پس از 20 سال خرید بلیت های بخت آزمایی

وداپ امیدوار است که این جایزه به او امکان دهد رویای کودکی خود را تحقق ببخشد و وی به مرمت و بازسازی خانه های قدیمی بپردازد. وی می خواهد املاک قدیمی را خریده و پس از مرمت و بازسازی آنها، به قیمت بیشتر بفروشد. .

این مرد با پولی که به دست آورد ، لباس جدیدی را برای خودش و دخترش خریده و یک دستگاه قهوه جوش خریداری کرده است. او قصد دارد بخشی از پول را برای رفع نیازهای خانواده خود خرج کند. وی گفت: "من برای دخترم گذرنامه می گیرم تا بتوانیم  به خارج از کشور سفر کنیم چون وی قبلاً به من گفت می خواهد را اسپانیا ببیند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала