رئیس‌جمهور برزیل سوار بر اسب در خیابان

© AP Photo / Andre Borges رئیس‌جمهور برزیل سوار بر اسب در خیابان
 رئیس‌جمهور برزیل سوار بر اسب در خیابان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک قاضی دیوان عالی برزیل، دولت بولسانورو را با دولت هیتلر مقایسه کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «رویترز»، یک قاضی دیوان عالی برزیل با انتقاد از رویکرد رئیس جمهور این کشور، دولت بولسانورو را با دولت هیتلر مقایسه کرد.

رئیس جمهور برزیل در اقدامی عجیب سوار بر اسب همراه معترضان راهی دیوان عالی این کشور شد. جائیر بولسانورو، رئیس جمهور برزیل از جمع معترضان خیابانی که خواستار توقف روند تحقیات دادگاه عالی این کشور علیه او شدند حمایت کرد.

وحشت ساکنان برزیل از حمله موجودات فضایی+ویدیو - اسپوتنیک ایران
وحشت ساکنان برزیل از حمله موجودات فضایی+ویدیو

رئیس جمهور برزیل، که به خاطر سیاست‌های افراطی مشهور شده، با محکوم کردن اتهامات و تحقیات دیوان عالی گفته، دستورات اشتباه نباید پیگیری شود و هشدار داد که دیوان عالی ممکن است برزیل را به یک بحران سیاسی بکشاند.

سلسو دو ملو از قضات دیوان عالی برزیل که مسئول تحقیق علیه بولسانورو است، وی را به دخالت در اجرای قانون برای منافع شخصی متهم کرد و گفت که حامیان رئیس جمهور افراطی راست، به دنبال یک دیکتاتوری نظامی در برزیل هستند.

بولسانورو بدون پوشیدن ماسک با حامیان خود دست داد و سپس سوار یک اسب پلیس شد و در میان معترضان از اعتراضات آن‌ها حمایت کرد. این درحالیست که برزیل یکی از کشور‌هایی است که عمیقا گرفتار بحران کرونا است و شمار مبتلایان و قربانیان در این کشور از اسپانیا نیز فراتر رفته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала