ساکنان آمستردام خواستار برچیده شدن روسپی خانه ها در مرکز این شهر هستند

© Sputnik / Alexei Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر ساکنان آمستردام خواستار برچیده شدن روسپی خانه ها در مرکز این شهر هستند
ساکنان آمستردام خواستار برچیده شدن  روسپی خانه ها در مرکز این شهر هستند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اتحادیه سازمان های مدافع حقوق ساکنان آمستردام هلند خواستار برچیده شدن روسپی خانه ها در مرکز این شهر هستند و همچنین می گویند فروش مواد مخدر خفیف در این شهر باید فقط برای اتباع هلند مجاز باشد.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به بیانات قبلی  فمکه هالسم،  شهردار پایتخت هلند ، قرار است در آینده نزدیک ، دیدگاه وی در مورد چگونگی پیشرفت صنعت گردشگری در این شهر منتشر کند. حالا مبتکران درخواست های  فوق الذکر تصمیم گرفتند که در این زمینه پیشگام باشند و پیشنهادات خود را ارائه داده اند. در پیام فعالان اجتماعی آمستردام آمده است: "همه گیری ویروس کرونا به وضوح نشان داد که مرکز آمستردام ، که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد ، به یک پارک تفریحات تبدیل شده است."

گلخانه - اسپوتنیک ایران
شام گلخانه‌ای رستورانی در هلند ویژه روزهای کرونایی +ویدئو، عکس

نشریه DutchNews سخنان یکی از اهالی شهر را نقل می کند که می گوید: "فقط اکنون  درک می کنیم که چه قربانی های زیادی برای جهانگردی ارزان قیمت و صنعت روسپیگری داده ایم . معلوم می شود این بخش از شهر ما بسیار زیبا است و می خواهم اگر مثل حالا چنین خلوت و آرام باشد، دوباره در اینجا سکونت داشته باشم"

فعالان اجتماعی آمستردام اظهار داشتند: برقراری تعادل بین منافع شهروندان ، شرکت ها و میهمانان لازم است. در بیانیه آنها آمده است: "تمرکز فقط روی گردشگری اقتصاد شهری را فوق العاده آسیب کرده و تعداد بیش از حدی از مشاغل کم درآمد با سطح پایین تضمین حفظ اشتغال را ایجاد می کند."

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала