تاکید دوباره پلیس بر ممنوعیت عرضه قلیان در تهران

© Photo / IRNAتاکید دوباره پلیس بر ممنوعیت عرضه قلیان در تهران
تاکید دوباره پلیس بر ممنوعیت عرضه قلیان در تهران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ اعلام کرد عرضه قلیان در قلیانسراها همچنان ممنوع است و تالارهای پذیرایی نیز تا اطلاع ثانوی اجازه فعالیت ندارند.

به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ نادر مرادی در گفتگو با ایسنا، درباره فعالیت تالارهای پذیرایی گفت: همانطور که پیش از این نیز اعلام شد، یکسری از صنوف پرخطر که برابر تصمیم ستادملی مقابله با کرونا فعالیتشان ممنوع و محدود شده بود، دوباره فعالیت خود را به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت از سرگرفتند.

قلیان در ایران - اسپوتنیک ایران
قلیان سرگرمی جوانان ایرانی

وی ادامه داد: تالارهای پذیرایی از جمله صنوف پر خطر هستند که همچنان اجازه فعالیت ندارند و طبیعی است که در صورت مشاهده، برابر مقررات و مصوبات با تخلف آنان برخورد خواهد شد.

مرادی در مورد عرضه قلیان در قلیانسراها نیز گفت: عرضه قلیان همچنان ممنوع است و در صورت مشاهده نسبت به پلمب واحد صنفی متخلف اقدام خواهد شد کما اینکه در چند روز گذشته نیز با چند مورد واحد صنفی که اقدام به عرضه قلیان کرده بودند، برخورد شد.

بر اساس آخرین آمار مجموع بیماران کووید-۱۹ در ایران به ۱۴۳ هزار و ۸۴۹ نفر رسیده است. سخنگوی وزارت بهداشت ایران با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۷۶۲۷ نفر رسید. اضافه شد که خوشبختانه تا کنون ۱۱۲ هزار و ۹۸۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала