ادامه افزایش تعداد مبتلایان کرونا در هند

© REUTERS / Rupak De Chowdhuriادامه افزایش تعداد مبتلایان کرونا در هند
ادامه افزایش تعداد مبتلایان کرونا در هند  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت بهداشت ، درمان و رفاه خانواده هند اعلام کرد تعداد موارد شناسایی شده ابتلا به نوع جدید کروناویروس در این کشور طی شبانه روز اخیر بیش از 6.5 هزار مورد افزایش یافته و به 158333 نفر رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک،  86110 نفر از مبتلایان کرونا در هند کشور تحت معالجه قرار دارند و  67691 نفر از  آنها (3266 در روز) بهبود یافته و 4531 نفر جان خود را از دست دادند (194 نفر در روز).

بیشترین موارد ابتلا به این بیماری هولناک در ایالت ماهاراشترا در مرکز هند است که در آنجا بیش از یک سوم از کل موارد ـ 56948 مورد عفونت (2190 روزانه) ثبت شده است  . در مقام دوم ، ایالت تامیل نادو -  18545 مورد (817 در روز) ایستاده  است.  دهلی نو با 15257 بیمار (792 نفر در روز) در جایگاه سوم قرار گرفته است.

آخرین آمار و جزئیات ویروس کرونا در روسیه - اسپوتنیک ایران
آخرین آمار و جزئیات ویروس کرونا در روسیه

پیش از این ، وزارت کشور هند رژیم انزوا در این کشور را از 25 مارس تا 31 ماه مه تمدید کرده و به ایالت ها دستور داد بسته به تعداد بیماران مبتلا به کرونا ویروس ، مناطق "قرمز" ، "نارنجی" و "سبز" را اعلام کنند. در این راستا ، مقامات هند در حال حاضر در چهارمین  تمدید رژیم انزوا ، اجازه کار کارخانه ها و برخی از فروشگاه های را صادر کرده اند. ، شبکه حمل و نقل عمومی با برخی از محدودیت ها شروع به کار کرده است. تعدادی از پرواز های داخلی مجاز شده و قطارهای ویژه انتقال مهاجران داخلی به میهن خود را که در ایالات دیگر گیر کرده  بودند ، آغاز کردند. پیش بینی می شود که 31 ماه مه ، نارندرا مودی ، نخست وزیر هند قوانین جدید رژیم انزوا و قرنطینه خانگی را برای عمدتا 11 شهر اصلی اعلام کند ، که در آنها بیش از 70٪  موارد ابتلا به کروناویروس در این کشور گزارش شده است.

براساس آخرین اطلاعات WHO ، تقریباً 5.5 میلیون مورد ابتلا به کووید ـ 19 در جهان ثبت شده و بیش از 349 هزار نفر از مبتلایان جان باخته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала