سوریه از ارسال گندم این کشور توسط تروریست ها به ترکیه خبر داد

© Sputnik / Artem Kreminskyسوریه از ارسال گندم این کشور توسط تروریست ها به ترکیه خبر داد
سوریه از ارسال گندم این کشور توسط تروریست ها به ترکیه خبر داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرگزاری سانا مدعی شد که تروریست های مورد حمایت ترکیه محصول گندم کشاورزان مردم منطقه اشغال شده راس العین در حومه شمال استان حسکه را به خاک ترکیه منتقل می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) مدعی شد که تروریست های مورد حمایت ترکیه محصول گندم کشاورزان مردم منطقه اشغال شده راس العین در حومه شمال استان حسکه را به خاک ترکیه منتقل می کنند.

منابع محلی به خبرنگار سانا گفتند که نیروهای تحت حمایت ترکیه تعدادی از وسایل برداشت را به منظور سرقت محصولات کشاورزی به منطقه اشغال شده راس العین در حومه شمال حسکه کردند تا دسترنج کشاورزان را به داخل خاک ترکیه قاچاق و منتقل کنند. این منابع خاطرنشان کردند که آن‌ها کنترل خشی از محصولات زمین‌های کشاورزان را به دست آوردند و پس از تهدید کشاورزان به آتش زدن دسترنجشان در صورت عدم همکاری با آن‌ها بیش از 15 درصد از تولیدان را مصادره کردند. 

30 اردیبهشت امسال نیز پایگاه اطلاع رسانی سوریه نیوز به نقل از منابع محلی از آتش سوزی در مقیاس بزرگ محصول گندم و جو کشاورزان چندین روستا در استان حسکه سوریه در شمال شرق این کشور خبر داد و اضافه کرد که این آتش سوزی در نزدیکی منطقه‌ای رخ داد که نیروهای ترکیه در آن مستقر هستند و بسیاری از مزارع گندم و جو در آن واقع است. یک هفته قبل از آن نیز مزارع جو و گندم در مناطق مختلف استان حسکه دچار آتش سوزی شده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала