آذری جهرمی: شبکه‌ی اینترنت خانگی را گسترش می دهیم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / آذری جهرمی: شبکه‌ی اینترنت خانگی را گسترش می دهیم
آذری جهرمی: شبکه‌ی اینترنت خانگی را گسترش می دهیم  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از گسترش اینترنت خانگی در این کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با انتشار تصویری از یک نظر سنجی اینستاگرامی در خصوص قیمت اینترنت خانگی و 4G منتشر کرده که 75 درصد کاربران قیمت اینترنت خانگی را مناسبتر اعلام کرده بودند.

وزیر ارتباطات ایران در توضیح این تصویر نوشت: مدتی پیش از شما سئوالهایی پرسیدم و لطف کردید و پاسخ دادید. بر اساس نظر شما برنامه‌ریزی عملیاتی کردیم که در سال پیش رو با تمام توان شبکه‌ی اینترنت خانگی را گسترش بدیم و میلیونها اشتراک جدید خانگی با کمترین کاغذ بازی اداری و در کمترین زمان ممکن (۴۸ ساعت از ثبت درخواست تا راه اندازی در منزل) تحویل شما دهیم و از طرفی هم با VDSLسرعت اینترنت خانگی فعلی رو چهار برابر کنیم. دوران گواهی بردن برای گرفتن اینترنت ۱۲۸خیلی وقت است که تمام شده حالا به این نیز راضی نیستیم، میریم که بترکونیم همین الان یک میلیون اشتراک خانگی اینترنت در مناطق «شهری» و «روستایی»، آماده‌ی واگذاری شده است، تا شما پول کمتری برای استفاده از اینترنت پرداخت کنید.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Mohammad Javad Azari Jahromi (@azarijahromi)

وی افزود: هر چند برای همه کافی نیست اما فاز دوم رو هم در شهریورماه آماده‌ی واگذاری می‌کنیم. اولویت ما در واگذاری‌ این یک میلیون اشتراک با کسانی است که زودتر ثبت‌نام کنند. هیچ نیازی به مراجعه‌ی حضوری هم ندارید و همه اقدامات، به صورت تمام الکترونیکی از طریق زیرساختهای دولت الکترونیک فراهم شده است. حداکثر ۴۸ ساعت پس از ثبت نام اشتراک‌ها واگذار می‌شود و قابل استفاده است؛ بخش‌های مختلف به‌ خط شده‌اند تا بدون معطلی کار را پیش ببرند. در ارتقای ۴برابری سرعت هم مشترکین فعلی اینترنت خانگی در اولویت هستند.

آذری جهری در پایان نوشت: یک خبر خوب دیگه اینکه بزودی «خدمات رایگانی» که برای مشترکین خانگی مشخص کردیم هم ارائه خواهیم کرد. اگر درخواست استفاده از خدمات اینترنت خانگی دارید، به سامانه xsdlplus.ir برید و با چند کلیک، جزو اولین نفراتی باشید که ثبت درخواست می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала