واکنش کاربران به اولین تیزر تبلیغاتی تاک شوی طنز در ایران +ویدئو

© AP Photo / Aaron Favilaعروسی .
عروسی . - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برنامه «ام شو» کاری از مجید صالحی با تیزر متفاوت مورد انتقاد کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، «ام شو» اولین و تنها تاک شوی کاملا طنز در ایران است که در فضای مجازی پخش می‌شود و پخش تلویزیونی ندارد. برنامه ام شو با مجید صالحی در فضای مجازی میزبان اهالی شاخص سینما، تئاتر، موسیقی و ورزش است که به صورت زنده شنبه‌ شب‌ها پخش می‌شود. انتشار اولین تیزر تبلیغاتی این برنامه در فضای مجازی با واکنش‌ها و انتقادات کاربران همراه شده است.

View this post on Instagram

A post shared by Vitrin Studio | ویترین استودیو (@vitrin.studio) on

کاربران با نظرات متفاوت علاوه بر اینکه معتقدند مردم در این فضای سنگین کرونایی به تنوع و برنامه‌های شاد و کمدی احتیاج دارند، از اینکه این برنامه در فضای مجازی ارائه می‌شود انتقاد می‌کنند و این اتفاق را کم کاری صدا و سیمای عنوان می‌کنند. نظرات کاربران درباره تیزر این برنامه به دو دسته تقسیم می‌شود، گروهی ضمن تحسین این خلاقیت و تدارک فضای سرگرم کننده، آن را کاملا متفاوت و جالب عنوان می‌کنند و معتقدند عنوان مسائل بی‌اهمیت نباید از ارزش چنین کارهایی کم کند. این کاربران تیرز را شاید سبک و نامناسب بدانند اما آن را مبتذل نمی‌‌دانند.

View this post on Instagram

به امید خدا و حمایت شما دوستان و مردم مهربان فردا ساعت ۹ شب شروع میکنیم💚💙❤️ یا حق🤲 . . ببینید: تیزر متفاوت تاک‌شوی زنده و طنز «ام‌شو» با مجید صالحی . «ام_شو» اولین و تنها تاک شوی کاملا طنز در ایران است که به صورت زنده، فقط در فضای مجازی پخش می‌شود و پخش تلویزیونی ندارد. . . مهمانان برنامه اول #ام_شو که شنبه ساعت ۹شب و در فضای مجازی پخش می‌شود، دو چهره شاخص طنز سینما و تلویزیون ایران هستند. سامان احتشامی نیز در این برنامه حضور دارد و برای مخاطبان به صورت زنده می‌نوازد. . . ساخت تیزر: دوست عزیزم پیام قربانی هنرمند @payamghorbani تهیه شده در ویترین استودیو . . فراموش نکنید: اولین قسمت از «ام شو»؛ شنبه ۳خرداد، ساعت ۹شب . . از کجا ببینیم؟ پخش زنده از لایو پیج‌ اینستاگرام ویترین استودیو و آپارات پخش نسخه کامل برنامه به همراه پشت صحنه در فیلیمو، نماوا و یوتیوب . . ‏@sirmajid_salehi ‏@mshowlive ‏@vitrin.studio .

A post shared by majid salehi | مجيد صالحي (@sirmajid_salehi) on

گروه دیگری از کاربران ضمن انتقاد از کارهای تلویزیونی و سینمایی و یکنواخت بودن آنها و عدم ارائه کارهای متفاوت، هم تیزر را مبتذل می‌دانند و هم اینکه معتقدند برای متفاوت نشان دادن این کار از ایده‌های تکراری و نه چندان خوشایند استفاده شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала