تلاش‌های آمریکا برای اعمال فشار بر روسیه در شرایط دنیاگیری کرونا همچنان ادامه دارد

© Sputnik / Mikhail Voskresensky /  مراجعه به بانک تصاویر تلاش‌های آمریکا برای اعمال فشار بر روسیه در شرایط دنیاگیری کرونا همچنان ادامه دارد
تلاش‌های آمریکا برای اعمال فشار بر روسیه در شرایط دنیاگیری کرونا همچنان ادامه دارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون وزیر خارجه روسیه اظهار داشت که تلاش‌های واشنگتن برای اعمال فشار سیاسی، روانی و تحریمی بر مسکو در شرایط دنیاگیری کرونا، همچنان ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه امروز شنبه در یک برنامه تلویزیونی به نام "بازی بزرگ"، به تنش فزاینده در روابط روسیه و ایالات متحده در پس زمینه همه گیری ویروس کرونا و در حالی که کشورها به یکدیگر کمک می‌کنند، اشاره نمود.

آمریکا، روسیه و چین را به آغاز مسابقه تسلیحاتی متهم کرد - اسپوتنیک ایران
آمریکا، روسیه و چین را به آغاز مسابقه تسلیحاتی متهم کرد

معاون وزیر خارجه روسیه تصریح کرد: در برخی حوزه ها از جمله کمک‌های متقابل برای مبارزه با بیماری همه گیر کرونا از طریق ارسال متقابل کمک های بشردوستانه ما وارد سطح جدیدی از روابط شدیم، که نمی توان از آن استقبال نکرد. اما در همین شرایط تلاش های این کشور برای اعمال فشار سیاسی، روانی و تحریمی بر روسیه همچنان ادامه دارد.

ریابکوف خاطر نشان کرد: یعنی علیرغم اینکه در شرایط کنونی که زمان متحد ساختن تلاش ها و تعاملات نزدیک است و بدون آن عواقب این بیماری سخت تر خواهد شد، ما تسریع فرایندهای جدا کننده، حتی در برخی موارد گرایش به ایجاد تنش را شاهد هستیم که این نشانه نگران کننده ای است. وی افزود: دیپلمات های روس در تلاشند به همکاران آمریکایی خود توضیح دهند، که این آن راهی نیست که باید در پیش بگیرند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала