اینستاگرام و فیسبوک به تدریج فروشگاه های اینترنتی می شوند

© AFP 2023 / Samuel Corum/Getty Imagesاینستاگرام و فیسبوک به تدریج فروشگاه های اینترنتی می شوند
اینستاگرام و فیسبوک به تدریج فروشگاه های اینترنتی  می شوند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مارک زاکربرگ، موسس فیسبوک در جریان یک برنامه زنده اینترنتی از پلتفرم جدید Shops رونمایی کرد که روشی جدید برای مشاغل برای باز کردن فروشگاه ها در فیس بوک و اینستاگرام به صورت رایگان خواهد بود و شما برای این کار حتی نیازی به ایجاد وب سایت خود ندارید.

به گزارش اسپوتنیک، اکنون همه شبکه های  اجتماعی و غول های اینترنتی سعی در تبدیل شدن به فروشگاه های آنلاین دارند. Google دارای پلتفرم  Google Shoppin، Yandex دارای پلتفرمmarket  و VKدارای  پلتفرم Businessاست. فیسبوک و اینستاگرام نیز مدت هاست که در این مسیر حرکت می کنند.

قابلیت جدیدی که اینستاگرام به نسخه تحت وب اضافه کرده است - اسپوتنیک ایران
قابلیت جدیدی که اینستاگرام به نسخه تحت وب اضافه کرده است

کاربرانی که از صفحه یک برند خوششان آمده است باشد می توانند به سادگی بر روی دکمه "مشاهده فروشگاه" در فیس بوک و اینستاگرام کلیک کنند این امر به شما امکان می دهد ، بدون ترک ارتباط با این شبکه های  اجتماعی ، محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. حتی مشاغل نسبتاً بزرگ نیز قادر به فروش موفقیت آمیز در اینجا هستند زیرا محصولات خود را می توان در اقلام مختلف کالاها که تعداد آنها نامحدود است،  عرضه کرد.

زاکربرگ در جریان برنامه زنده اینترنتی  خاطرنشان ساخت همکاران وی تصمیم گرفتند این طرح بزرگ خود را همین حالا راه اندازی کنند تا به تجارت اینترنتی برای بهبود وضع اقتصادی در دوره همه گیر شدن ویروس کرونا کمک کند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала