بلومبرگ پس از انتقاد سفارت روسیه مقاله‌ خود را اصلاح کرد

© Flickr / Scott Beale / Laughing Squidبلومبرگ پس از انتقاد سفارت روسیه مقاله‌ خود را اصلاح کرد
بلومبرگ پس از انتقاد سفارت روسیه مقاله‌ خود را اصلاح کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرگزاری بلومبرگ پس از انتقاد سفارت روسیه مقاله‌ ای را که در وب سایت خود در مورد شیوع کرونا در روسیه منتشر کرده بود را تصحیح کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری بلومبرگ امریکایی پس از سفارت روسیه در امریکا مقاله‌ای را که در وب سایت خود در مورد شیوع ویروس کرونا در روسیه منتشر کرده بود، اصلاح کرد.

ترامپ سخنگوی کنگره را به دلیل مخالفت با داروی تجویزی اش در برابر کرونا دیوانه نامید  - اسپوتنیک ایران
ترامپ سخنگوی کنگره را به دلیل مخالفت با داروی تجویزی اش در برابر کرونا "دیوانه" نامید

در مقاله ای در خصوص  داده‌های بانک جهانی را در مورد تعداد تخت‌ بيمارستان ها در روسیه و کشورهای سازمان همکاری و توسعه اقتصادی اطلاعات نادرستی ارائه شده ود. و در انتهای مقاله در مورد تغییرات که آورده اند نیز یاد شده است.

پیش از این، در این جدول آمده بود که در روسیه  فقط 3.8 تخت بستر به ازای هر هزار نفر از جمعیت وجود دارد، در حالی که در کشورهای سازمان همکاری و توسعه اقتصادی به طور متوسط بستر یا تخت در بيمارستان 8.2 بوده است. در عین حال داده های اصلی وب سایت بانک جهانی که توسط دیپلمات ها ذکر شده است، دقیقاً برعکس است: 8.2 در روسیه در مقابل 3.8 به طور متوسط برای کشورهای سازمان همکاری اقتصادی مطابق با داده‌های سال 2013 است.

سفارت روسیه در امریکا بلومبرگ را علاوه بر «اتهامات بی اساس سیاسی شده» به دروغ های آشکار متهم کرد و خواستار تکذیب این اطلاعات کذب شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала