گرسنگی و ارتباط آن با سرطان

© Depositphotos.com / Lightsourceگرسنگی و ارتباط آن با سرطان
گرسنگی و ارتباط آن با سرطان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس بخش سرطان وزارت بهداشت روسیه در مورد ارتباط روزه‌ داری و ابتلا به سرطان هشدار داد.

به گزارش اسپوتنیک، انکولوژیست ارشد وزارت بهداشت روسیه و عضو آکادمی علوم روسیه، آندره کاپرین یکی از علائم رایج سرطان را کاهش وزن نامید.

به گفته وی، این به این دلیل است که یک تومور بدخیم پروتئین زیادی می گیرد. وی گفت: " تومور باعث کاهش گلبول های سفید و کسری پروتئین می شود. ما حتی گاهی اوقات برای حمایت از بیمار [در هنگام از دست دادن اشتها در طی شیمی درمانی] رژیم پروتئین خاصی تجویز می کنیم.

روش پیشگیری از برخی از انواع سرطان  - اسپوتنیک ایران
روش پیشگیری از برخی از انواع سرطان

وی افزود: "باز هم، افرادی هستند که زیاد روزه می گیرند، به اندازه کافی سیر نمی‌شوند. لطفا توجه داشته باشید که بیماریهای سرطانی در چنین حالتی نیز پدیدار می‌شوند. " رئیس بخش سرطان وزارت بهداشت روسیه همچنین خواستار احتیاط در عمل روزه داران شد زیرا این روش می تواند آسیب بزرگی به همراه داشته باشد.

در تاریخ 6 ماه مه، نماینده رسمی مرکز اطلاع‌رسانی کرونا‌ویروس روسیه، پزشک الکساندر میاسنیکوف، خطر ابتلا به COVID-19 در بیماران سرطانی را ارزیابی کرد. وی خاطرنشان کرد: " بیماران مبتلا به سرطان در معرض خطر ابتلا به هرگونه عفونت هستند." به گفته وی، این به این دلیل است که "ایمنی بیمار هم توسط خود تومور و هم به طور مستقیم با درمان تضعیف می شود."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала