پرواز گسترده جنگنده های ائتلاف آمریکا در سوریه

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر پرواز گسترده جنگنده های ائتلاف آمریکا در سوریه
پرواز گسترده جنگنده های ائتلاف آمریکا در سوریه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شهر "الشدادی" در جنوب شهر الحسکه در سوریه جمعه شب شاهد پرواز گسترده جنگنده های ائتلاف آمریکایی مدعی مبارزه با تروریسم بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم ، این کار در شرایطی صورت گرفته که ارتش سوریه حمله گروه تروریستی "فیلق الشام" به محور روستالی "الباره" در حومه جنوبی ادلب را دفع کرده است . همچنین درگیری های خونینی میان ارتش سوریه با تروریست ها در جریان بود و نیروهای دولتی تلفات گسترده ای به این عناصر وارد کردند.

آیا آمریکا و سازمان بهداشت جهانی مخفیانه به سوریه اسلحه می رساندند؟ - اسپوتنیک ایران
آیا آمریکا و سازمان بهداشت جهانی مخفیانه به سوریه اسلحه می رساندند؟

ارتش سوریه تجهیزات نظامی جدیدی در مواضع خود در حومه شمال شرقی ادلب واقع در جاده بین المللی "حلب- الحسکه" مستقر کرد و ارسال این تجهیزات باعث شد که یک گردان نظامی فرانسوی وابسته به ائتلاف بین‌المللی از این منطقه خارج شود.

"جمعه العیسی" تحلیلگر سیاسی در اشاره به استقرار تجهیزات نظامی ارتش سوریه در اطراف شهر "منبج" در حومه شمال شرقی حلب، در این باره خاطرنشان کرد مهمترین مقرهایی که (با ارسال این تجهیزات) تقویت شد، در سیلوها و دوراهی" الخطاف" به سوی پل "قره قوزاق" است؛ که آخرین منطقه در مسیر ارتباطی شهر منبج به رود فرات است.

العیسی تصریح کرد به نظر می رسد این تجهیزات به منظور تثبیت مواضع نظامی ارتش مستقر شده اند و احتمال هرگونه عملیات نظامی در این مرحله بعید است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала