پوتین: طی دو ماه، ۱۶ مرکز پزشکی چند منظوره در روسیه ساخته شده است

© Sputnik / Alekseiy Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: طی دو ماه ۱۶ مرکز پزشکی چند منظوره در روسیه ساخته شده است
پوتین: طی دو ماه ۱۶ مرکز پزشکی چند منظوره در روسیه ساخته شده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور روسیه از ساخت ۱۶ مرکز پزشکی چند منظوره جهت کمک به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اظهار داشت که وزارت دفاع فدراسیون روسیه در مدت دو ماه، ۱۶ مرکز پزشکی چند منظوره را برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا ایجاد کرد، در ابتدا حتی به احتمال اجرای این طرح ها نیز اعتقادی وجود نداشت، اما آنها به سرعت و با صداقت بی سابقه ساخته شدند.

گمانه زنی درباره روش واکسیناسیون علیه کرونا در روسیه  - اسپوتنیک ایران
گمانه زنی درباره روش واکسیناسیون علیه کرونا در روسیه

پوتین در نشستی در خصوص افتتاح مراکز پزشکی در مناطق مختلف توسط وزارت دفاع روسیه برای کمک به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ گفت: فقط در دو ماه، همانطور که برنامه ریزی شده بود، ۱۶ مرکز مجهز به کلیه امکانات لازم در سراسر کشور از کالینینگراد گرفته تا کامچاتکا ساخته شد؛ صادقانه بگویم، در ابتدا حتی اعتقاد به این امر وجود نداشت اما با این وجود این اتفاق افتاد.

رئیس جمهور روسیه همچنین تأکید کرد که این مراکز درمانی در مدت کوتاه بی سابقه و با کیفیت خوب و با حسن نیت ساخته شده اند.

گفتنی است تعداد کل مبتلایان ویروس کرونا در روسیه با افزایش ۱۰ هزار و ۵۹۸ نفر طی شبانه روز گذشته به ۲۶۲ هزار و ۸۴۳ نفر رسیده است. این در حالی است که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۳ نفر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در روسیه جان باخته اند و بدین ترتیب تعداد کل جان باختگان این ویروس در روسیه به ۲ هزار ۴۱۸ نفر رسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала