افزایش قیمت نفت در اثر کاهش غیر منتظره منابع ذخیره آمریکا

© Depositphotos.com / Mic1805افزایش قیمت نفت در اثر کاهش غیر منتظره منابع ذخیره آمریکا
افزایش قیمت نفت در اثر کاهش غیر منتظره منابع ذخیره آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در ساعت 7:56 به وقت مسکو، قیمت معاملات آتی ژوئیه برای نفت خام برنت دریای شمال با 0.62٪ افزایش یافت و به 29.37 دلار در هر بشکه رسید، معاملات آتی ژوئن برای نفت خام وست تگزاس اینترمدیت با 1.23٪ افزایش، به 25.62 دلار در هر بشکه رسید.

به گزارش اسپوتنیک، براساس داده های معاملاتی، قیمت جهانی نفت صبح روز پنجشنبه با افزایش خوشبینی نسبت به کاهش غیرمنتظره منابع ذخیره در ایالات متحده افزایش یافت.

تحریم مقامات آمریکایی به دلیل متهم کردن چین در کرونا - اسپوتنیک ایران
تحریم مقامات آمریکایی به دلیل متهم کردن چین در کرونا

افزایش قیمت نفت ایالات متحده در کاهش ذخیره های نفتی ایالات متحده نقش دارد، اما رشد با این نگرانی محدود است، موج دوم بالقوه بیماری همه گیر کرونا ویروس می تواند دوباره محدودیت های جدید را ایجاد کرده و بر تقاضای سوخت تأثیر بگذارد.

اداره اطلاعات انرژی وزارت انرژی کشور چهارشنبه گفت: ذخایر تجاری نفت ایالات متحده (به استثنای ذخایر استراتژیک) برای هفته منتهی به 8 ماه مه با 0.7 میلیون بشکه کاهش یافته و به 531.5 میلیون بشکه رسید، در حالی که تحلیلگران با نظرسنجی رویترز از افزایش 4.1 میلیون بشکه پیش بینی کردند.

تحلیلگران Capital Economics اشاره کردند: موجودی های نفتی تجاری ایالات متحده هفته گذشته به طور غیر منتظره کاهش یافت و شواهد بیشتری مبنی بر بدترین وضعیت بازار نفت آمریکا را نشان می دهد.

با این حال، نگرانی در مورد احتمال موج دوم عفونت کرونا ویروس رشد چشمگیری را نشان می دهد، در حالی که موارد جدید عفونت کرونا ویروس پس از آرام شدن اقدامات قرنطینه در کره جنوبی و چین ظاهر شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала