نفتکش های آمریکایی در آستانه ورشکستگی

© AP Photo / Matthew Brownنفتکش های آمریکایی در آستانه ورشکستگی
نفتکش های آمریکایی در آستانه ورشکستگی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در آمریکا بیشتر شرکت های کوچک و متوسط اکتشاف و تولید نفت در آستانه ورشکستگی هستند.

 به گزارش اسپوتنیک به نقل از بيزنينس اينسايدر با استناد به داده های نماینده کنگره مالی آمریکایی مورگان استنلی، در آمریکا بیشتر شرکت های کوچک و متوسط ​​اکتشاف و تولید نفت در آستانه ورشکستگی هستند.

گفتگوی وزیران بهداشت ایران و روسیه با محوریت کرونا  - اسپوتنیک ایران
گفتگوی وزیران بهداشت ایران و روسیه با محوریت کرونا

بدبینانه ترین پیش بینی های ورشکستگی متعلق به شرکت هایOccidental Petroleum ، Resources Continental ، Callon Petroleum ، شرکت Chesapeake ، شرکت Oasis Petroleum ، شرکت نفتی Murphy و برخی دیگر از شرکتهای کوچک و متوسط ​​اکتشاف و تولید نفت در آمریکا می باشد.

به گفته تحلیلگران ، سقوط شدید قیمت نفت تأثیر جدی بر صنعت نفت شیل آمریکا داشت. دهها شرکت از برنامه های سرمایه گذاری، تعداد کارکنان کاسته و همچنین از کاهش چشمگیر تولید خبر داده اند. مورگان استنلی معتقد است که این اقدامات تا حدودی به ثبات بازار کمک کرده است. در ماه آوریل ، سهام شرکتهای انرژی متخصص در زمینه اکتشاف و تولید 15 درصد افزایش یافت و بالاتر از میانگین مورد نظر است که عموماً حاکی از افزایش تقاضا برای مواد اولیه است.

اما شرکت ها هنوز هم با ضرر فعالیت می کنند، زیرا برای آنها قیمت قطع در محدوده 40-50 دلار در هر بشکه میانگین است. تعدادی از شرکت ها توانستند 35-40 دلار در هر بشکه را دوباره از سر بگیرند و روال عادی را احساس کنند.

در اواخر ماه آوریل، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اوضاع منفی قیمت نفت را کوتاه مدت نامید.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала