خطر سامانه های جنگ الکترونیک روسیه از دیدگاه آمریکایی ها

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationخطر سامانه های جنگ الکترونیک روسیه از دیدگاه آمریکایی ها
خطر سامانه های جنگ الکترونیک روسیه از دیدگاه آمریکایی ها  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشریه The Drive اعلام کرد سامانه های روسی جنگ الکترونیک خطری برای نظامیان ارتش آمریكا محسوب می شوند ، زیرا امکان می دهند آنها حتی در شرایط استتاردقیق رد یابی شده و مورد حمله قرار بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، این نشریه به نقل از توئیت سرهنگ اسکات وودوارد فرمانده یازدهمین هنگ زرهی  شماره 11 سواره ارتش آمریکا از آزمایش سامانه های جنگ الکترونیک در یک مرکز آموزشی در کالیفرنیا خبر می دهد.

به گفته این ارتشی آمریکایی،   ماشین های زرهی  استتارشده حتی در شب رد پای رادیوالکترونیکی روشن 12 کیلومتری را باقی می گذارند که برای سامانه های جنگ الکترونیک دشمن قابل مشاهده است. وودوارد می گوید "اینکه علامت شما برای سامانه  های جنگ الکترونیکی چگونه  به نظر برسد ، یک سؤال گسترده تر است. اما اگر من شما را ببینم، فرقی نمی کند شما کدام پوشش استتاری را داشته باشید".

کراسوخا ـ 4، جدیدترین سامانه جنگ الکترونیک روسیه در سوریه - اسپوتنیک ایران
کراسوخا ـ 4، جدیدترین سامانه جنگ الکترونیک روسیه در سوریه

در سپتامبر سال 2019 اعلام شد سامانه روسی جنگ الکترونیک RB-341V Leer-3 می تواند دشمن را از روی سیگنال تلفن همراه بطور آنلاین پیدا کرده و وسایل تهاجمی را به سوی وی نشانه گیری کند.

برایان سالیوان،  سرهنگ ارتش آمریكا ژوئیه سال 2018 ، اظهار داشت نظامیان کشور وی در سوریه در شرایط حملات رادیوالکترونیکی از جانب روسیه فعالیت می كنند. دیرتر همین نظامی گفته بود  فناوری های روسی جنگ الکترونیک از آمریکا جلوتر بوده و تهدیدی ویژه برای ایالات متحده و نیروهای ناتو در اروپا به شمار می روند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала