استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی از رقص شادی بخش پسربچه‌ی خندان پاکستانی +ویدئو

© Sputnik / Mikhail Alaeddin /  مراجعه به بانک تصاویر کودک ایرانی از اردوگاه پناهندگان به استرالیا منتقل می شود
کودک ایرانی از اردوگاه پناهندگان به استرالیا منتقل می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئوی رقص پسربچه‌ای در کوهستان شمال پاکستان در فضای مجازی ویرال شد و با استقبال کاربران همراه شده است.

ه گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از رقص زیبا و نشاط‌انگیز پسربچه‌ای خندان در مقابل کوهستانی در شمال پاکستان در فضای مجازی منتشر می‌شود که پس از انتشار آن توسط یونیسف در ۲۹ آوریل به مناسبت روز جهانی "رقص" بیش از یک میلیون بار تماشا شده است. پسربچه‌ای که رقص او مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است محمد رضا نام دارد که عمه‌اش شانیلا رضا در ماه ژانویه در روستای "پهسو" و در دامنه قله "توپوبدان" معروف به "قیف‌های پهسو" از رقص زیبای او فیلمبرداری کرده و آن را منتشر می‌کند.

View this post on Instagram

A post shared by euronews persian (@euronews_persian) on

تدروس آدهانوم، رئیس سازمان جهانی بهداشت در میان اضطراب جهانی ناشی از شیوع کرونا ویدئوی رقص زیبای محمد را ریتوئیت کرد و خطاب به او نوشت: «خیر ببینی.» علاوه بر او هنریتا فولسمن فور، مدیر اجرایی یونیسف نیز در توئیتی درباره ویدئوی این پسربچه نوشت: «ویدئوی محمد به ما یادآوری می‌کند که به راه خود ادامه بدهیم و امیدوار بمانیم.»
شانیلا رضا نیز پس از انتشار مجدد ویدئوی محمد توسط یونیسف در توئیتر خود نوشت: «خوشحالم که دیدن این ویدئو شادی و عشق را پخش می‌کند.»

کاربران بسیاری عنوان می‌کنند از تماشای این ویدئوی رقص حسی ناب و شادی‌افزایی را تجربه کرده‌اند. کاربران بسیاری با اشاره به دنیای بی‌آلایش کودکان و لبخند زیبای محمد، عنوان می‌کنند باید همچنان با استقامت و شادی پیش برویم و اجازه ندیم در این ایام سخت و طاقت‌فرسا غم بر ما غلبه کند. این کاربران معتقدند انسان می‌تواند حس خوب و بد خود را به اطرافیانش القا کند، پس چه زیباست که برای یکدیگر موج مثبت بفرستیم و به زندگی خود با روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر ادامه دهیم؛ زندگی جاری‌ست و اگر به جای دنیاگیری کرونا، جهان درگیر مسئله‌‌ای دیگر می‌بود باز هم زندگی در جریان بود. بنابراین بهتر اینست که خود را با این شرایط وفق دهیم و به خود و دیگران کمک کنیم تا کرونا را شکست دهیم.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала