تصویب دو فوریت در مجلس برای مقابله با اسرائیل

© Sputnik / SHAمجلس شورای اسلامی
مجلس شورای اسلامی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نمایندگان مجلس دو فوریت طرح قانونی مقابله با اقدامات خصمانه اسرائیل علیه صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی را با اکثریت آراء امضا کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی با دو فوریت طرح قانونی مقابله با اقدامات خصمانه و نامشروع اسرائیل علیه صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی در آستانه روز قدس موافقت کردند.

مجتبی ذوالنوری به عنوان نماینده متقاضیان فوریت این طرح، بیان داشت: رژیم صهیونیستی در طول عمر منحوس ۷ دهه ای خود، موجب ایجاد مشکلات متعددی برای مسلمانان و مردم منطقه شده است و این رژیم محور همه شرارت های منطقه ای علیه جمهوری اسلامی ایران در طول سالیان گذشته بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز جنگ سایبری و الکترونیکی اسرائیل علیه مراکز اقتصادی و هسته ای وجود دارد و این رژیم با فشار تحریم ها و بی توجهی به قطعنامه های سازمان ملل، وضعیتی را برای ایران به وجود آورده است تا بر مردم ایران فشار وارد کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ما قانون جامعی برای تقابل با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی نداریم و طرح مذکور در ۱۴ بند به باید و نبایدهای این حوزه می پردازد تا تلاش های خصمانه این رژیم بی اثر شود.

ذوالنوری درباره فوریت این موضوع نیز گفت: امروز ما روز قدس را در پیش رو داریم و برای اینکه مجلس آینده بتواند به این موضوع ورود کند لازم است که در این فاصله زمانی تا شروع مجلس جدید این مهم تصویب شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала