حمله طرفداران توطئه کروناویروس به مردم

© Fotolia / Rcfotostock لندن
 لندن  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در لندن کارمندان و مهندسان شرکت مخابرات را متهم به شیوع کروناویروس کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «گاردین»، طرفداران تئوری شیوع کروناویروس که آن را با تأثیر  برج‌های شبکه مخابراتی «5جی» مرتبط می‌دانند، به مهندسان و کارمندان شرکت مخابرات Openreach حمله می کنند.

طی ماه آوریل کارمندان شرکت نامبرده حدود 50 بار مورد حمله  قرار گرفتند. مردم خشمگین، کارگران این شرکت را که عمدتا در زمینه تأمین کار زیرساخت مخابراتی کار می کنند مورد اذیت و آزار قرار دادند.

 نام های رمزگذاری شده برای خانواده سلطنتی بریتانیا در هنگام سفر  - اسپوتنیک ایران
نام های رمزگذاری شده برای خانواده سلطنتی بریتانیا در هنگام سفر

یکی از کارگران گفت که تا قبل از اپیدمی کروناویروس، هرگز با چنین برخوردی از طرف مردم روبرو نشده بودند.

چندی پیش مردم خشمگین در بریتانیا از ترس اینکه از طریق برج‌های مخابراتی، کروناویروس شیوع پیدا می‌کند، دست به خراب کردن آن‌ها زدند. موارد آسیب و آتش زدن برج ها به ثبت رسیده است. برج ها در شرق انگلیس و حومه لیورپول به آتش کشیده شدند.

از اینرو، در کار شبکه ارتباطی 3 جی و 4 جی اختلال ایجاد شد. بزرگترین شرکت مخابراتی انگلیس از مشتریان خود جهت جلوگیری از خرابی و آسیب به برج های مخابراتی تقاضای کمک کرد. «هیچگونه ارتباطی بین برج های «5 جی» و شیوع ویروس «کووید -19» وجود ندارد. لطفا به ما کمک کنید به این خرابکاری ها پایان بدهیم. اگر شما شاهد حمله به کارمندان ما می شوید به ما خبر بدهید. اگر با اخبار جعلی روبرو می شوید به ما اطلاع بدهید. کمک شما برای ما خیلی مهم است».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала