بازار خودروی ایران ریزش کرد

© Photo / IRNAبازار خودروی ایران ریزش کرد
بازار خودروی ایران ریزش کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از فعالان بازار خودروی ایران خبر از کاهش قیمت و روند نزولی قیمت های خودرو در کشور داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روابط عمومی سایپا، مجید شریفی، از فعالان بازار خودرو درباره روندی که بازار خودرو طی یک الی دو روز گذشته طی کرده است، گفت: ریزش قیمت خودرو از امروز آغاز شده است و همه به دنبال فروش خودروهایی هستند که از مدت ها پیش با هدف کسب سود خریداری کرده بودند. آنگونه که با خبر شدیم محصولات ایران خودرو 10 درصد و محصولات سایپا 23 درصد رشد قیمت خواهد یافت و این اعداد در قیاس با شایعه‌هایی که در بازار وجود داشت بسیار کمتر است.

 فعال صنعت خودرو ایران علت آشفتگی در بازار خودرو کشور را بیان کرد - اسپوتنیک ایران
فعال صنعت خودرو ایران علت آشفتگی در بازار خودرو کشور را بیان کرد

امیرجواد مرادی، از دیگر فعالان بازار خودرو درباره قیمت خودرو گفت: بعد از مدت ها بازار خودرو به آرامش رسید و قیمت در مسیر درست قرار گرفت؛ رشد قیمت ها که از بعد از تعطیلات نوروز در بازار رخ داد، کسب و کار فعالان  این حوزه را به شدت تحت تاثیر قرار داد و میزان فروش خودرو به کمترین عدد ممکن رسید، به گونه ای که سه روز پیش راکد ترین روز بازار خودرو ثبت شد. با واقعی شدن قیمت خودرو به خداحافظی دلالان از بازار خودرو نزدیک می شویم، با حضور سودجویان در بازار، نمایشگاه داران خودرو و مردم به شدت متضرر شدند، حال امیدواریم با افزایش میان عرضه و پیش فروش خودرو، بازار به روال عادی بازگردد.

این فعال بازار خودرو تاکید کرد: از ظهر امروز شاهد عرضه خودروهای احتکاری هستیم، از آنجا که خرید و فروش خودرو طی چند روز اخیر افت داشته و قیمت ها کاهشی شده است، دلالان و سودجویان نسبت به عرضه خودرودر بازار اقدام کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала