کشف ۱.۵ تن مواد مخدر در تهران

© Fotolia / Africa Studioکشف ۱.۵ تن مواد مخدر در تهران
کشف ۱.۵ تن مواد مخدر در تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس پلیس تهران بزرگ: انهدام ۴ باند قاچاق مواد مخدر منهدم در تهران که منجر به کشف ۱.۵ تن مواد مخدر شد، تمامی اعضای این باندها شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، روز یکشنبه، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ اظهار داشت:پس از مدت‌ها پیگیری برای جمع‌آوری معتادان متجاهر از امروز مرحله جدید جمع‌آوری معتادان متجاهر آغاز شد، ۱۰ تا ۱۵ هزار معتاد متجاهر رها شده داریم و روزانه ۵۰۰ نفر جمع‌آوری و تحویل مراکز بازپروری خواهد شد.

ساخت بیورآکتور کشت سلولی در ایران برای اولین بار - اسپوتنیک ایران
ساخت بیورآکتور کشت سلولی در ایران برای اولین بار

سردار حسین رحیمی افزود: مطابق دستورالعمل وزارت بهداشت اعمال و معتادین متجاهر برابر مصوبه ستاد مبارزه با مواد مخدر یکسال در مراکز بازپروری نگهداری خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: ظرفیت‌ها و مراکز بازپروری معتادین متجاهر در حال افزایش است و دوره جدیدی از بازپروری را خواهیم داشت‌.

رحیمی گفت: متاسفانه هنوز هم معتادین متجاهر دارای صغر سن یعنی زیر ۱۸ سال و مسن یعنی بالای ۶۰ سال و همچنین معتادین دارای بیماری‌های واگیر دار در مراکز بازپروری پذیرش نمی‌شوند که این موضوع باید برطرف شود.

وی با بیان اینکه تمرکز پلیس در موضوع مبارزه با مواد مخدر بر محله های شوش مولوی هرندی، دره فرخزاد و جاجرود است، گفت: از تمامی ظرفیت‌های پلیس برای جمع‌آوری معتادین متجاهر استفاده خواهد شد و در این مهم کل شهر را پوشش خواهیم داد.

رحیمی در خصوص پلمب پاتوق معتادین متجاهر یادآور شد: در این مرحله بستن و پلمب خانه‌هایی که پاتوق معتادان است در دستور کار است و هم اکنون پنج خانه پلمپ شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر مبتلا نشدن معتادان به کرونا به دلیل مصرف مواد مخدر، گفت: چنین شایعه ‌ای واقعیت ندارد و هیچ کسی این موضوع را تایید نکرده است.

انهدام ۴ باند قاچاق مواد مخدر منهدم در تهران که منجر به کشف ۱.۵ تن مواد مخدر شد، تمامی اعضای این باندها شناسایی و دستگیر شدند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала