مسموم شدن پنج هزار نفر در هند بر اثر نشت گاز + ویدئو

© AFP 2023مسموم شدن پنج هزار نفر در هند بر اثر نشت گاز + ویدئو
مسموم شدن پنج هزار نفر در هند بر اثر نشت گاز + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روزنامه تایمزهند ویدئویی را از محل مسمومیت گسترده بر اثر نشت گاز از یک کارخانه مواد شیمیایی در ایالت آندرا پرادش هند و همچنین جزئیات این حادثه را منتشر کرده که موجب آسیب دیدن ساکنان روستاهای محلی در شعاع پنج کیلومتری شده است.

به گزارش اسپوتنیک،  در این فیلم آدمهای از هوش رفته بر اثر استنشاق گاز سمی مشاهده می شوند.

براساس منابع مختلف ، 8 تا 10 نفر کشته شده اند که یک دختربچه  هشت ساله و دو فرد مسن ازجمله آنها هستند . تعداد آسیب دیدگان  پنج هزار نفر تخمین زده می شود که از بین آنها  200 تا 1000 نفر از جمله دهها کودک در بیمارستان بستری شده اند. حال بسیاری از بیماران  وخیم است  پزشکان نظامی با 50 دستگاه اکسیژن برای امداد رسانی به آسیب دیدگان وارد بیمارستان های محلی شده اند.

​پخش گاز سمی در هوا باعث ایجاد مشکلات تنفسی در بین مردم شده ، بسیاری از آنها دچار ضایعات پوستی شده و چشمانشان ملتهب گردیده است.

مقامات محلی این منطقه در هند گزارش دادند که  نشت گاز از کارخانه شیمیایی مهار شده و سرویس های امداد رسانی اضطراری برای از بین بردن پیامدهای آن تلاش می کنند. تحقیقات درباره این حادثه آغاز شده است.

اطلاع حاصل شد که ساکنان سه  روستای نزدیک محل حادثه  تقریباً بطور کامل تخلیه شده اند و توصیه می شود که بقیه مردم  در شعاع پنج کیلومتری کارخانه منافذ ورود هوا به خانه های خود را با پارچه های مرطوب بسته  و به بیرون نروند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала