چینی ها در طول موج کووید-19 بیشتر بستنی می خورند

اشتراک
در پیرامون شیوع همه گیر ذات الریه پنومونی کرونا ویروس تغییر عادات آشپزی در چین شروع می شود.

به گزارش اسپوتنیک، در پی شیوع کووید-19، فروش بستنی در چین افزایش یافت. به گفته تحلیلگران، محبوبیت روزافزون فرآورده های یخی با تغییر در نحوه آشپزی چینی ها هنگام قرنطینه همراه است.

آمریکا منشأ اخبار جعلی علیه چین - اسپوتنیک ایران
آمریکا منشأ اخبار جعلی علیه چین

تاکنون، تا 80٪ از فروش بستنی در چین در تابستان بود، عمده فروشها از طریق مغازه های کوچک به خرده فروشی می رفتند، بستنی در خانه خورده نمی شد. اما با به وجود آمدن کرونا ویروس، اوضاع تغییر کرد، آنها شروع به خوردن بستنی در خانه کردند و آن را از طریق اینترنت سفارش می دهند. این امر به تولید کنندگان بستنی اجازه می دهد تا حتی در زمستان و حتی با وجود بسته شدن خرده فروشی ها، فروش را افزایش دهند.

بنابراین، با وجود اینکه بیش از 200 فروشگاه زنجیره ای به دلیل بیماری همه گیر پنومونی کرونا ویروس بسته شد، فروش شرکت هاگن داس آمریکایی در چین در سه ماهه اول افزایش یافت.

شرکت هایی که در ابتدا به توزیع محصولات خود از طریق اینترنت اعتماد داشتند نرخ رشد بالای نمودار را نشان دادند؛ به ویژه، از بستنی سازنده چیز کرم، فروش در ژانویه-مارس این شرکت به اندازه 1000٪ رشد کرد.

امروز، بازار بستنی چین بزرگترین در جهان است و 8.5 میلیارد دلار ارزش دارد. با این حال، پتانسیل آن به دور از فرسودگی نیست.
بنابراین ، طبق گفته شرکت مشاوره Kantar Worldpanel چین، کمتر از 50٪ از مردم چین بستنی را در خانه می خورند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала